11.4.2013

Eilisiä pilkkuja

Hei miks tää viikko on menny tosi huonoilla unilla? Muutama iltana on ollu vaikeeta saada unta, vaikka onkin väsyttäny törkeesti ja kaikkina öinä nukkuminen on ollu tosi pätkinäistä. Hö. Eilen oli tooosi vaikee taas herätä. Oli ihan känniolo, kun hoipertelin aamulla vessaan. Auringon noustessa fiilis kuitenki piristyi ja päätin lähtee yhtä aikasemmalla junalla keskustaan.


Syynä se, että halusin tehdä pienen aamulenkin lisäpiristymisen toivossa. Muutenkin teki mieli liikkua. Kävelin täpöö Rautatieasemalta Ruoholahden perukoille. Kesti 25min ja teki hyvää. Oli myös kiva kattella taas aamuista Helsinkiä. Ruoholahti näyttää kans aika kivalta paikalta. Siellä melkein tekis mieli vaikka asua. Lähellä keskustaa, kaupat vieressä ja MERI! Taas myös mietin kuinka kivaa tuolla on hengailla keväällä.



Reippailusta johtuen mulle iski tajuton nälkä aika nopeesti. Pidin lounastauon aikasemmin kun yleensä. Myös senkin takia, että mulla oli jo puoliltapäivin yhdet kuvaukset Pohjois-Haagassa. Lähdin sinne heti lounaan jälkeen. Se alue on mulle ihan narniaa. Kerran oon käyny siellä yhdellä nuorisotilalla kattomassa keikkaa ja muistaaksi yksi ajotunti oli kans siellä päin. Onneks ei tarvii olla ihan hukassa kun on ihana uusi älykäs luuri. Eipä tonne mestoille ollu onneks muutenkaa vaikee löytää.


Töiden jälkeen menin taas moikkaa Juusoo. Jouduin pitkästä aikaa venaa portilla. Onneks ei oo enää parinkympin pakkaset, mut olin silti ihan jäässä kun siinä puolisen tuntia seisoskelin... Joku joukkue vähän sääti jotain, joten muut joutu venaa. Mur. Onneks sodesta sai tazzakaakaoo vähän lämmittämään. Aika meni tosi nopee. No yllättävää, kun sitä olikin melkein tunti vähemmän ku yleensä.

Kotiin lähdin puol ysin jälkeen. Matkalta soittelin mun kummitädillä. Oli kiva jutella pitkästä aikaa ja kiva kun matkaaminen ei ollu niin yksinäistä ja tylsää. :) Olin ihan poikki kun tulin himaan, mut ylläriiiiiiiiii, en saanu kunnolla unta ja herääilin yöllä monesti. Nyt taas silmät ristissä ryystän kahvia ja kohta lähen duuniin. Tänään olis siivouspäivä. Ja sali. Toivottavasti ei oo liikaa porukkaa......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti