26.4.2013

Perjantaiväsy

Jee perjantai! En saanu taaskaan viimeyönä nukuttua. Miks mulla tulee välillä tälläsii unettomia kausia? Tällä viikolla oon lähes joka yö heränny vatsakramppeihin joskus kolmen neljän maissa. Yhtenä yönä sain myös aika kreisin paniikkikohtauksen. Mulla ei oo hetkeen tullu, joten en edes aluks tajunnu sitä sellaseks, joten olin varma et siinä tulee lähtö pois tästä maailmasta. Se ei ollu kovin mukavaa. Nyt väsyttää aika paljon kaiken yöpelleilyjen jälkeen. Ehkä viikonloppuna pääsee vähän relaamaan. Ainakin vähän.


Eilen illalla kävi pieni äksidentti. Olin imuroimassa, kunnes imuri vaan sammui. Kävin kattoo irtosko se seinästä. Ei. Ehkä se oli menny ihan täyteen? Jep, niin oli. Vaihdoin pölypussin, mut sit imuri ei alkanu toimii edelleenkään. Rikoinkohan mä sen kun en tajunnu vaihtaa sitä pussukkaa tarpeeks aikasin? Millä mä nyt imuroin...

Bongasin muuten tässä yks päivä kivan tarjouksen Citydealista. Selasin yks päivä kaikkia ton tyyppisiä sivuja ja sit silmään iski lahjakortti Flamingo spahan!! Jeeeeee. Lahjakorttiin kuuluu vesipuiston rajaton käyttö yhtenä päivänä samoin sen spa puolen. Oon halunnu pitkään käydä siellä spassa, mut sinne on k20 ja toi komeempi puolisko ei olis päässy sinne. Mut tadaaaa sehän täytti hetki sitten 20! Ei tarvinnu montaa sekuntia miettiä, et otanko. Terveisin vesipeto. Kaks henkee maksoi 37e. Normisti yks dude on sen verran.


Tälle viikonlopulle on kivoja juttuja tiedossa. Flamingo jää toiseen kertaan. Ensinnäkin parasta on se, et Juusbe tulee himaan tänään. Huomenna juhlitaan meidän kaksvuotispäivää. Tulee aika viikinkihenkinen ilta. :D Meil on pöytävaraus alkuillasta viikinkiravintola Haraldiin ja myöhemmin illalla mennään kattomaan Ensiferumia. Mietittiin muitakin paikkoja, mut sit päädyttiin Haraldiin ihan läpällä just ton teeman takia hahah. Ruokalistakin kuulosti tosi hyvältä. Voi iskee valinnanvaikeus.

Viime yökin meni vähän pipariks. Nukuin tosi levottomasti, heräsin samaiseen kramppiin kun muina yönä ja nukkumista häiritsi myös se et olin kun pikku Pita, joka venaa joulua. Nyt odotuksen kohteena ei ollu joulu tai lahjat vaan Juusbe. Tänään illalla nähdään ja päästään mukavan viikonlopun viettoon!

2 kommenttia:

  1. Eilen oli täysikuu, itekin pyöriny pari yötä. Imuri tais ylikuumeta, mulla yleensä just kun täydellä pussilla imuroi. Pari tuntia ja taas toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä vähän mietinki et voiko se jotenki ylikuumeta, ainaki se oli tosi kuuma :D Ehkä vielä toimii jeejee!

      Poista