30.5.2013

Aamulenkki

Tällä viikolla ei oo ihan hirveesti ollu inspistä kirjottaa. Kiva olis kirjottaa, mut ei oo ollu kauheesti aiheita. Juuso läks vasta maanantaina takas. Sen jälkeen päivät on menny vaan töissä nopeesti kun on hommaa on ollut. Jeejee. Eilen kävin jeesaamassa mamii ja mummoo kaupassa. Heitin ne prismaan, että saivat ostettuu kaiken tarpeellisen Veeran juhlia varten. Sillä välin käytiin Viivin ja Pyryn kaa shoppailemassa. Yritin löytää uutta mekkoa. Tuloksetta. :D

Tänään onkin jo torstai. Mulla oli aamulla klo 6.00 herätys kun halusin mennä pienelle aamulenkille. Saman tein myös eilen. Heräsin, iso lasi vettä naamariin, lenkkikamat päälle ja ulos. Aijon nyt taas käydä aamulenkeillä. Sillon kun jaksan. Nukkuminen on taas kerran jääny pikkusen lyhyeks öisin...


Lenkin jälkeen oli hyvä olo. Söin aamupalaa, join kahvia ja datasin. Samaa kun joka aamu.



Töihin menin taas Viivin kanssa samaa matkaa. Olin vähän myöhässä, kun metroliikenne tökki Ruohiksen suntaan. En onneks paljoo. Enkä mä tavallaan ees ollu myöhässä, kun on semiliukuva työaika. Itse asetetusta aikataulusta olin vaan myöhässä.


Launaaks mulla oli aamulla ite koottua salaattia. Hyvää oli! Salaattia, itujasekotusta (ituja & porkkanaa), kurkkua, tomaattia (tuoreena & aurinkokuivattuna), kanaa ja paahdettuja auringonkukan siemeniä.


Tänään olis siivouspäivä ja salillekkin olis hinku. Mua ärsyttää kun ihan salee mun salilla käynti tässä kevään aikana on alkanu vaikuttaa mun nukkumiseen. Siihen et on vaikee nukahtaa. Yritän mennä mahdollisimman aikasin koisimaan, et aamulla herääminen ei olis rankkaa. Yleensä siinä kympin tienoilla. Salilta tuun yleensä kasilta ja nukkumaan mennessä kroppa käy varmaan vielä aika ylikierroksilla. Varsinkin hyvän treenin jälkeen. Yhtään aikasemmaks en oikein pysty salia siirtämään. Oon kuuden pintaan duunista kotona ja jo seiskalta suunnilleen salilla. Ei voi mitään. Nukkumiseen salee vaikuttaa myös se että ulkona on vielä ihan valosaa kun pitäis painaa pää tyynyyn. :D Sillekkään ei mahda mitään. Eikä siitä saa valittaa! Ihanaa kun on valosaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti