20.5.2013

Lämmin sunnuntai

Mulla iski eilen ihan kreisi lemmikkikuume. Kävin eilen kattomassa Viivin uutta otusta, jonka se sai Nasselta synttärilahjaks vähän aikaa sitten. Vilma niminen kuningaspython. Se oli niiiiiiiiiiiin sulonen! Mä vaan kokoajan hoin Viiville kuinka mäkin haluun tollasen, se voi mun sydämmen ihan täysin. En oo aikasemmin päässy pitämään käärmettä kädessä. Se tuntu tuli kivalta kun seluikerteli mua pitkin.



Vilma on vielä ihan lapsi. Suunnilleen 50cm pitkä. Painoa ei saatu mitattua, kun kaveri halus kiemurrella vaa'alta heti pois. :D Mä oon lapsesta asti tykänny kauheesti matelijoista. Joskus harkitsin pitkään kameleontin hankkimista, mut en sit koskaan saanu sitä kun se oli aika kallis. Tuliliskoja meillä oli.



Nyt alkaa kauhee ylipuhuminen Juusolle, jos mekin voitais jossain vaiheessa hankkii tollanen ihana luikero. Nassekin oli aluks vähän vastaan Viivin käärmehaaveita, mut nyt se on melkein enemmän innoissaan tosta pikkusesta kuin Viivi. Ja sehän sen kävi Viiville ostamassakin sillon.

Ylipuhuminen alkoi vähän jo eilen. Menin nimittäin Juuso luokse Sodeen. Tästä se alkaa. ;) Santiksessa oli muuten aika kuuma! Olin laittanu pitkähihaisen ja pitkät housut jalkaan kun kelasin, et merellä on kylmä mut ei. Alkuun oltiin soden terassilla. Juotiin limukkaa ja mutusteltiin yks munkki puokkiin.


Munkki oli tällä kertaa aika pahaa! Se olikin eilisen munkkeja. Oli alennuksessa, joten otettiin se. Ihan kun ne muutenkaan maksais liikaa. :D Eväitten jälkeen mentiin paistattelee päivää soden rantaan.



Juuso esitteli mulle myös Santiksen kuuluisan grillin. Mentiin sinne kun ei enää jaksanu rannassa istuu. Grillillä oli aluks ihan tyhjää mut sit kun sode meni kiinni, sieltä siirtyi jengiä hakemaan mätöt grilliltä. Mietin aluks et olisin voinu kiusata niitä tilaamalla ittelleni terassille sidukan, mut en sit halunnu tahallaan kiustata ketään. Siellä on siis A-oikeudet mut myös iso kyltti "Olutta ei myydä varusmiehille".




Tänään Juuso lähtee taas leirille. Katotaan pelaako yhteydenpito mitenkään. Toivon, että tää viikko menis nopsaan. Viikonlopuks on kaikkee kivaa tiedossa ja Juusolla yks päivä enemmän vapaata, jeejee! Luulen, että tää viikko menee ihan hyvin. En oo vieläkään ihan sisäistäny sitä et nyt vaan viisi päivää erossa sen kahden viikon sijaan. Oli se niin rassaavaa... Viimeviikkokin meni aika kivuttomasti. :)

Loppuun biiisi, joka on jääny ihan mun päähän. Amaranthe osaa tehdä biisejä, jotka jumiutuu pääkoppaan ihan kybällä. Eilen lähti uus levy tilaukseen. Tästä tulee hyvä mieli. Göteborg heviä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti