29.5.2013

Ylppärit lähenee

Tällä kertaa kalenterissa ei ole kun yhdet ylppärit. Nekin oikeestaan on valmistujaiset. Veeralla oli koulussa kaksoistutkinto joten tulevana perjantaina juhlitaan molempia. Mä voisin nappaa Veerasta viralliset uylppäri/valmistujaiskuvat. Harmi, että mun valmistujaisista ei ole mitään virallisia kuvia.





Aika monena vuonna on tullu lakkipäitä kuvattua. Oliskohan vuodesta 2007? Sillon tais olla ekat ylppärijuhlat missä mä olin. Täytyis jostain kaivaa vanhatkin kuvat ja kattoo kuinka oon kuvaajana kehittyny. Vai oonko. :D Nyt sitä harjotusta vasta oikeesti taitaa tulla kun töiden puolesta kuvaa.

4 kommenttia:

  1. Jee viralliset kuvat!! Sulla niin on taitoo ja hyvät vehkeet siihen. Kiva ettei mun tarvii ite niitä puhelimella ottaa hahaha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Mä otan duunikameran niin saa ainaki hyvä kuvat! Tai ainakin duunikameran putken :)

      Poista
  2. onko veera sun sisko? :)

    juuson kuvat näyttää erityisen hienoilta, samoin sen alla olevat kuvat!

    VastaaPoista