28.6.2013

Pakollinen lomapäivitys

Nyt se sit alkoi! Lomille mars. Juuso ei tänä viikonloppuna tollasta komentoa kuule. Jo kahdeksas kerta kiinni, sais jo riittää. No, ens viikon pe silläkin alkaa loma. Ihanaaaa! Ihan hyvältä tuntuu, et nyt alkaa loma. Vaikka mä en oo ollu Calcuksella kun puol vuotta, tuntuu että on kyllä jo loman tarpeessa. Alkuvuosi oli niin stressaavaa pitkälle kevääseen asti, että nyt on ihan jees höllää. Ei sillä että en jaksais töissä, mut kun tähän kevääseen/talveen on mahtunu niin paljon mieltä painavia juttuja. Lähinnä Juuson inttiin lähtö.


Mua pelottaa, et nyt kun vois nauttii lomasta niin pärähdän ihan varmaan kipeeks. Mä olin talven aikana vaan kaks kertaa kipee, joka on tosi ennätys kun miettii muutamaa mennyttä vuotta. Eli nyt on hyvä aika kunnon kesäflunssalle. :D Toivottavasti ei, huomenna täytyis nimittäin lähtee kentälle. Sain vielä muutaman lisävuoron heti huomisesta alkaen. Mul on melkein kaikki päivät duunii ennen ens perjantaita. Maanantai on vaan vapaa. Ihan jees! Saankohan mä nukuttua, kun yritän muistella kaikkia juttuja mitä lentokoneissa täytyy ostata....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti