16.7.2013

Sodereissu & lässytystä

Tää päivä meni sutjakkaammin kun eilinen. Aamulla kävin salilla treenaamassa selkää ja rintaa. Treeni ei oikein meinannu alkuun luistaa, mut parani onneks jonkin verran loppua kohti. Salin jälkeen säädin itteeni kuntoon. Heikkonen tuli nopeesti käväsemään. Sen äippä lähetti mulle pari pulloa viiniä kiitokseksi ylppärikuvista jotka otin Tuomaksesta. En mä mitään palkkaa niistä ollu ajatellu, mut mukavaahan tuo. :) Iltapäivällä lähin heittämään ja faijaa ja muutamaa sen frendia lentokentälle. Sieltä menin käymään Jumbossa. Hoitelin pari asiaa ja hain mulle ja Juusolle illaks syötävää. Suuntana oli siis Santahamina.

En oo aikasemmin menny ite autolla Santikseen. Ei meillä kovin usein oo autoo lainassa ja töistä on päässy mukavasti suoraan metrolla ja bussilla. Arvioin matkan Jumbolta Hertsikkaan vähän yläkanttiin, joten oli liian aikasin jo venailemassa. Kävin Hertsikassa kahvilla. Juuso onneks pääs vähän aikasemmin. Kun soitto vapaiden alkamisesta tuli, kurvasin Santiksen portille josta nappasin Juuson kyytiin.


Syötiin soden "terdelle" mun tuomat eväät. Pääsin bongaamaan uusia alokkaita. :D Ne tunnistaa siitä kun kaikilla on lenkkarit jalassa. Maihareita ei vielä pääse käyttämään. Sama oli Juusolla. Näin kesällä se on ihan hyvä, mut sillon kun Juuso meni talvella niin varpaat oli aika jäässä niissä lenkkareissa. Sillon kun Juuso oli alokas, ne tunnisti myös sellasista tosi rumista maastokuvioisista vaatteista. Nyt uusilla alokkailla on samat kuteet kun muillakin. Tää tais vähä herättää katkeruutta tossa kaartinjääkärissä. ;)

Yritettiin menna rantaankin hengaamaan, mut ulkona oli aika kylmä. Hullu tuuli ja ei tainnu mittarissakaan olla edes kahtakymmentä astetta. Ei jaksettu mennä enää takas sodeen. Mentiin autoon hengaa. Siel sai kuunnella musaa ja kiehnää ainakin ihan rauhassa. Illan mittaan muitakin pareja tuli autoihin. Hahah, oli kyl taas hauska näky.... Bussipysäkki on toinen huvittava paikka. Pusipusi.


Mukava ilta. Tarviikohan sitä edes mainita. Oli kyl kivaa kun pääs autolla liikkumaan. Kotimatka kesti melkein tunnin vähemmän. Eihän meille oo Santiksesta pitkä matka, mut julkisilla kestää melkein 1,5h. No ei ehkä ihan ihan yli tunti kuitenkin. Ekaks dösällä, sit metrolla ja sit viel junalla. Tarkistin kartasta, suorin reitti autolla on n 23km. Ainoona miinuksena kesäillassa autoillessa oli se, että laskeva aurinko porotti suoraan naamaan, enkä nähny kauheesti mitään. Oli vähän kuumottavaa. :D

Matkalla tuli valutettuu muutama kyynel. Radiosta tuli yks biisi, joka muistutti mua menneistä ajoista. Jälleen kerran tuli vaan tajuttua kuinka onnellinen mä tällä hetkellä oon. Kun vertaa siihen milta musta tuntu joskus kolme/neljä vuotta sitten esimerkiks. Aina mä oon ollu jollakin tasolla onnellinen mun elämästä, enkä vaihtais menneisyydestä mitään, mut kaikki muutos jota pari vuotta sitten tapahtui, on tehny tosi hyvää. En vaa tienny et näin onnellinen voi olla. Kaikki on hyvin. Tää Juuson intti on tietty pistäny mieltä surkeeks, varsinkin alkuvuodesta pitkälle kevääseen asti, mut varmasti se on tehny ihan hyvää. Ei hirveen kauaa enää niin sekin on ohi ja voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti