1.7.2013

Stadipäivä

Mä lähdin tänään jo vähän jälkeen puolen päivän mamin kanssa stadiin päin. Mentiin moikkaamaan mun kummitätiä. Aateltiin aluks että mentäis jonnekkin kivaan raflaan syömään, mut koska sää oli tosi hyvä ja kesäinen, päätettiin hyödyntää sitä. Käytiin ostamassa pienet piknik kamat ja mentiin Töölon lahdelle hengaa.


Istuttiin siellä aika pitkään. Kun jälkkärihammasta alkoi kolottaa, lähettiin ettimään hyvää jätskipaikkaa. Mä niin tykkään hengailla stadissa kesäisin! Voi olla, että oon joskus aikasemminkin maininnu asiasta. :D



Hyviä jätskimestoja oli mielessä esimerkiks joku Helsingin jädetehtaan koju tai Ciao Caffe, mut sit mentiinkin ostaa herkut Jogosta. Frozen yogurt, aaaaahhhhhh! Se on niiiiin hyvää. Hintaa yhdelle kupposelle tuli noin 6e, mut oli se kyllä sen arvoista. Hinta tuli punnitsemalla, ite sai ottaa just sen verran jädee ja lisukkeita kun haluaa. Mä otin vaikka mitä. Pähkinöitä, valkosuklaata, masikoita, mustikoita jne...




Oleskeltiin Kampissa vielä hetki, mut sitten lähdettiin erilleen. Oli mukava päivä! Oli kiva nähdä kummitätiä pitkästä aikaa. :) Ja mamiakin tietenkin, ei sitäkään tuu enää niin usein nähtyy kun ei asu enää saman katon alla. Mä kävin vielä nopsaa Myyrmannissa kattomassa löytyiskö sieltä jotain hyviä alennusmyyntien rippeitä, mut eipä oikein löytyny. Huomenna taas duuniin. Se on vuoro 3/5 ennen lomaa!!

2 kommenttia:

  1. Herranen aika, olin tuolla ihan samassa paikassa ja varmaan samoihin aikoihinkin! :D

    VastaaPoista