8.8.2013

Reenausta

Ihanaa kun on taas rytmiä elämässä. Nukkuminen, ruoka, sali... Vielä en oo salillakaan menettäny kokonaan hermoja ihmisten paljouteen. :D Ehkä jengiä on vielä lomalla ja ryntäys tulee vasta vähän myöhemmin, kun kaikki haluu karistaa kesällä kertyneet kilot veke?

Vaikka valittelinkin kesällä just tosta rytmin puuttumisesta ja tukkosesta olosta niin salitreenit rullas silti ihan hyvin. Ne on rullannu oikeestaan tosi hyvin nyt tässä Juuson intin aikana. Aina mä oon tykänny käydä salilla, sen reilu kuus vuotta mitä nyt oon käyny, mut viimesen reilun puolen vuoden aikana kaikki on tuntunu extra hyvältä. Yksin on hyvä treenaa, vaikka ihan mukavaa oli käydä myös Juuson kanssa. Ehkä me taas aletaan käymään välillä yhessä, kun Juusbe pääsee veke intistä. Toivottavasti treeni into jatkuu edelleen! Yksin on siinä mielessä hyvä käydä, että saa ainakin tehdä omat hommansa ihan omaan tahtiin. Meillä Juuson kaa on vähän erilaiset ohjelmat ja Juuso lopettaa lähes aina aikasemmin ku mä.


Mulle salilla käyminen on ollu pitkään osa elämää. Treenaan ilman mitään suurempia tavoitteita. Ainoona on se, että pysyis hyvässä kuosissa. En pidä tipattomia hulluja treenitammikuita, enkä tavoittele kuuluisaa kesäkuntoa. Musta olis kiva olla hyvässä kuosissa vuoden ympäri, mut ilman että treenaamisesta tulee se tärkein osa elämää. Joskus mulla oli pakkomielle kunnossa pysymiseen (ja laihuuteen), kävin salilla usein, kävin lenkillä, laskin kalorit, en syöny hirveesti hiilareita... Pää meni sekaisin, samaan syssyyn tuli myös koulu/työ/parisuhde ahdistus ja sit olinkin kolmisen kuukautta saikulla.

En en haluu palata siihen "yhyy oon läski" -tilaan. Joskus se meinaa nostaa päätään, mut oon yrittäny pitää sitä poissa. En mä vieläkään oo tyytyväinen omaan kroppaan, mut sentään enemmän kun ennen. Meillä ei oo himassa vaakaa ja mun puolesta ei tarvii hommatakkaan. Ei ainakaan tuu tuijotettua sitä kokoajan. Pääasia, että tuntuis hyvältä ja siihen tässä pyritään. Nyt ainakin on ihan ok fiilis. :)

Hyviä treenejä!

4 kommenttia:

  1. Hulluu tipatont tammikuuta treenaamisen takii? Aika surullista jos ihminen ei voi olla kuuakautta juomatta ilman mitää syytä tai ponnistelua :D ottaisit mallii tost lotasta kenen blogii seuraat... Sil on ainaki asenne kohil ja on oikeesti hyväs kunnossa (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Lotta on mun vanhoja tuttuja :) Mä en ihan tajuu tota sun kommenttia tosta juomisesta. Tarkotatko, että mä en pystyis olee juomatta vai hääääh?

      Poista
  2. Jännä kuva!!! Mä muute vaihdan salii & esa kans... En enää kestä salii mis laitteet korjataa jesaril :D muutenkin aika vammasen täynnä taas syksyllä salee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sitä mäki pelkään. :D jesarii vaa... must tuntuu et tuolla laitteet myös kusahtaa tosi usein. Mä oon kans miettiny mut katotaa. Myyr-Body vois olla ihan jees ku seki aika lähellä ja nyt ku se on laajentunu.

      Poista