3.12.2013

Joulujuttuja Instagramissa ja muuta löpinää


1. Glöginjuonti on jo alotettu kotona! 2. Jouluoluet jälleen Alkossa. Kuvassa Criminally Bad Elf. Näissä Elfeissä on aina hauskat etiketit. 3. Pikkujoulujen lookki. 4. Sunnuntaina sai avata ekan luukun sulkaakalenterista! 5. Piparipojut. 6. Joulunodotuksen kohokohtia. Jouluradio! Sen saa myös puhelimeen.

Mulla oli muuten eilen nimpparit. Leikkinimpparit. Ei mun nimee oo kalenterissa. Mun nimeä "juhlitaan" kuitenkin 2.12 koska ruotsalaisesta kalenterista löytyy Beata. Se on tarpeeks lähellä Pietaa. Suomalaisessa kalenterissa on Anelman ja Unelman nimipäivä. :D Oonhan mä aika unelma... Täytyi ihan tarkistaa väestörekisteristä, että kuinka monta Pieta nimistä tyyppiä on. Nimipalvelu kertoo, että samaa nimeä on annettu jostain 1800 luvulta lähtien suunnilleen 400 kpl. Myös miehille, mut niitä vaan suunnilleen 20. Sellanen nimitietopläjäys tähän väliin.

Voi olla, että blogi jää nyt hetkeks. Riippuu miten nettihommat lähtee toimimaan ja miten muuttojuttujen kanssa menee. Mä niin odotan että pääsen esittelemään uutta kämppää, se on aika kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti