8.2.2014

Arki jatkuu taas

Mulla oli eilen eka työpäivä, joten nyt on lomat lusittu. Ihan kivaa että oli muutama päivä vielä vapaata reissun jälkeen. Sai palautettuu Suomen rytmiä ja muutenkin vähän lepäiltyy vielä. Eilen potkastiin arki taas käytiin. Vähän hassuun hetkeen, perjantaina. Mulla niin menee taas päivät sekaisin. :D Eiks ollukkaan ma?


Eilen oli ihan törkee sumu! Lähin duuniin iltapäivällä ja kattelin ulos, et wou. Asema oli paksun sumun peitossa, eikä dösästäkään nähny oikein mitään. Onneks se ei kuitenkaan vaikuttanu matkaan ja olin ajoissa perillä.


Kentällä odotti vielä karumpi ilmestys... Edessä on siis lentokenttä, kuten näkyy.


Mua vähän kuumotti ajaa platalla kun koneita ei oikeesti nähny ollenkaan! Tommosella sumulla kaikki ylimääräinen ajo on kiellettyä, mut eihän se meihin tietty vaikuta kun ei muuten päästä koneiden luokse. Hui. Onneks sumu alkoi pikkuhiljaa illan aikana hälvetä ja näki edes jotain. Esim ne vastaantulevat koneet. :D

Kun mä tulin kotiin, vietettiin Juuson kanssa rauhallista koti-iltaa kattoen Pulp Fictionia. Niinkin rauhallista, et leffa alkoi mennä jossain vaiheessa ihan ohi ku molemmat oltiin unessa joskus ennen kymmentä...


Tänään on taas molemmilla duunia. Iltavuorot, mut eri mestoissa. Seuraava vapaapäivä meillä on vasta tiistaina. Onneks molemmilla sattui samaksi päiväksi, se on aina kivaa vaikka justhan me vietettiin kaks viikkoa ihan yhdessä. Ens viikko menee muuten kokonaan duunissa. Se tiistai on mun ainoo vapaa. :D

Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti