14.2.2014

Pientä uutta kotona

Aikasemmin jo kerroin että käytiin Juuson kanssa Ikeassa menneenä tiistaina. Ostettiin pari uutta juttua. Juusolla on jo pitkään ollu haavena saada perhonsidontakamat johonkin, josta ne olis helppo ottaa esille tai vielä parempi jos ne olis esillä koko ajan. Vaikka mäkin tykkään sitoo, en tykkää että sidontakamat on päivätolkulla keskellä olkkarin pöytää ja höyheniä/karvoja jokapuolella meijän valkosia kalusteita. :D Joskus olis haavena että olis työhuone johon sais kaikkee harrastustavaraa, mut nyt löydettiin tällänen kompromissi.



Päällepäin näyttää ihan tavalliselta lipastolta tai mikä onkaan, mut sisältä löytyy sidontamesta. Kamojen järkkäys on vielä kesken, mut tästä tulee varmasti hyvä ja Juuso ainakin on ihan innoissaan.

Olkkarin seinät kaipas mun mielestä jotain uutta. Toisella isolla seinällä on tumma tapetti, toisella ei mitään ja se näytti mun silmään tosi epätasapainoiselta. Toiselle seinälle piti siis keksiä jotain, eli niinkin  omaperäistä kun muutama taulu. Ne valkattiin omista kuva-arkistoista ja teetettiin Ifolorilla kuvajulisteiksi. Samalla reissulla Ikean kanssa käytiin myös F-musassa, josta Juuso osti uuden ständin kitaralla. Nyt on molemmat kitarat esillä ja Juuso riemuissaan. "Kyllä nyt jätkää hemmotellaan!" Hehe, söpö.




Mä oon tällä hetkellä saikulla, joten tänään oli kivaa kun oli vähän aikaa järkätä kotia. Juusokin meni vasta viiteen. Saikulla oon siks kun mulla on ollu sieltä tiistaista asti joku mahaongelma. En oo oikein pystyny kunnolla syömään enkä juomaan moneen päivään. Nyt alkaa onneks jo vähän helpottaa ja syöminen ainakin pienissä määrin onnistuu. Tänään oli energiaa jo sen verran että sai hommia tehtyy kotona.



Uskaltauduin tänään myös vähän liikkeelle. Käytiin Juusben kanssa ystävänpäivän kunniaksi Myyrmannin Arnoldsissa donitsilla. Otettiin yks valkosulkaa donitsi ihkusti puokkiin. En muista millon oon viimeks syöny Arnoldsin herkkuja. En edes muistanu et ne on ihan noin rasvasia. Hyvää oli!



Juuso lähti Myyrmannista töihin. Mä kävin vielä parissa kaupassa, mut sit piti lähtee kotiin kun alko tulla huono olo. Mannissa oli aika paljon porukkaa. Tänään on vissiin alkanu hiihtolomat. Koulua käydessä oli kyllä ihan parasta kun oli säännölliset lomat. Aina tuli innolla odotettua seuraavaa lomaa.

Hyvää hiihtistä siis kaikille, samoin perjantaita ja koko viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti