24.2.2014

Viikonlopun vapaat

Nyt tuntuu vähän tyhmältä kirjottaa mistään kaiken tapahtuneen jälkeen. Yritystä kehiin silti. Mulla oli pitkästä aikaa la-su vapaata. Oli suunnitelmia, jotka sit kariutu. Perjantaina kesken duunipäivän Viivi kuitenkin soitti ja kysyi että tehtäiskö jotain lauantaina. Sehän sopi. Lauantai aamuna tuli tietoa siitä että Ukki on heikossa hapessa. Se vähän latisti mieltä, mut päätettiin silti Viivin kanssa tehä jotain kivaa. Mä menin Viivin luokse illalla. Niitten eläinperhe oli saanut uuden jäsenen johon mä rakastuin ihan täysii!



Pari vuotias arovaraani. Rauhallinen ja niin ihana liskomies. Mä oon aina rakastanut matelijoita ja nyt kokoajan jonkun liskon tai käärmeen hankkiminen kutkuttaisi mielessä. Juuso ei vaan oo niin matelijarakas. Ainakaan vielä. ;) Moikkailtiin myös söpö Vilma käärmettä, joka oli kasvanu ihan kivasti.



Eläinihkutuksien jälkeen laitettiin picnic olkkarin lattialle. Viivi oli käyny hakemassa viiniä ja mä toin evästä. 


Vietettiin iltaa aluks kahestaan. Kuunneltiin musaa, välillä ihkutettiin uudestaan kaikkia ihania otuksia ja tulipa kuvattua yksi bissehaastekkin. Viivi ei hyppiny oikein riemusta, kun Nasse laittoi haasteen. :D Suoritti kuitenkin. Myöhemmin illalla Miro ja Heikkonen liittyi seuraan ja tuli Viivin luokse käymään.


Viivin ja Nassen kolman elukka tarkkaili sivusta meijän touhuja. 

Juuso oli koko illan taas studiolla äänittämässä. Kun päivän setti oli saatu purkkiin, Juuso ja sen äänitettävän bändin jäbät meni Lunaan. Me seurattiin vähän myöhemmin perässä.

Lunasta jengi alko lähtee himaan. Me käytiin vielä nopsaa alakerran Jyväsessä, kun Juuson äippä oli siellä. Jyvänen on siitä hyvä mesta, että sieltä ei ainakaan oo pitkä matka kotiin. Ovesta ulos, toisestä sisään ja hissillä ylös. Perillä! Varsinkin kun ulkona on ihan kökkö sää, on mukava päästä nopee himaan.

Eilen aamulla tuli suru-uutinen ja vähän harmitti jäädä yksin kotiin kun Juuso lähti studiolla. Olin koko päivän yksin himassa, joka kuitenkin sit tuntui ihan hyvältä. Sai itekseen surra ja mietiskellä kaikkea. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti