6.5.2014

Lehtikaalia & leffailtaa

Meillä on nyt Calcuksella meneillään projekti Dubaihin. Lehti tulee olemaan yli 70 sivua ja painopäivä lähestyy. Olin varautunut että eilen menee töissä pidempään, mutta ei sitten mennykkään vaan pääsin ihan ajoissa himaan. Sopivasti kotiinlähtiessä alkoi arskakin paistaa. Keväisissä fiilareissa tulin himaan laittaa ruokaa.


Selfietä tähänkin postaukseen... Mä yritän nyt jotenkin alkaa sietää mun naamaa. Takas asiaan. Juuso ei ollu vielä kotona, vaan työkavereidensa kanssa pelailemassa jotain. Vissiin pesistä. Mä popittelin pitkästä aikaa Aerosmithiä ja tanssahtelin samalla kun väsäsin ruokaa. :D Tein sieni keittoa ja koska tiedossa oli leffailta, kokeilin ekaa kertaa tehdä lehtikaalisnäksejä. Vai sipseiksikö niitä sanotaan?



Maustoin lehtikaalit oliiviöjlyllä, valkosipulilla, cajunilla, cayennepippirilla ja suolalla. Ens kerralla valitsen varmaan vähän miedomman makuisen öljyn, oliiviöljy pukkaa helposti läpi. Usein se ei oo huono juttu, mutta mun mielestä näihin olis voinu sopia joku muu. Toisena huomiona vähemmän suolaa. :D Ihan hyviä oli kyllä, teen varmasti uudestaan! Kun Juuso tuli, alettiin syömään ja kattomaan leffaa.


Illan leffana oli Harry Potter ja Azkabanin vanki. Multa on nuorempana menny noi Potterit ihan ohi. Monet kaverit fanitti ihan täysii, mutta mua ei kiinnostanut. En muista oonko puhunu tästä joskus aijemminkin? Ensinnäkin en ollu mikään lukutoukka ja toiseks ehkä halusin olla vähän ernu ja olla koskematta kyseisiin kirjoihin ja leffoihin kun kaikki tykkäs niistä... Sama oli Sormusten herrojen kanssa. Kolmantena syynä vielä se, että fantasia ei kiinnostanut. Nykyisin ne on ihan jees.


Mä vähän rakastuin Hiinokkaan! Niin söpö, sellasen kun sais itelleen. ;) Tarkotuksena olis nyt kattoa kaikki Potterit Juuson kanssa, kun ei Juusokaan oo nähny niitä ennen näitä meijän Potter iltoja. Onneks kaveriporukasta löytyy vanhoja faneja ja saadaan leffat lainattua. Hiinokka kuva napattu täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti