14.5.2014

XXL

Eilen alkoi taas duunit kentällä. Taitaa olla niin että oon siellä nyt ainakin elokuuhun asti pelkästään. Eilen jopa kyseltiin että jos olisin tullu ihan "vakkariksi" kesäksi, mut päätin mennä samalla kaavalla kuin aikasemminkin. Kesällä on jo monta ennakkoon sovittua juttua, joten kokoajan pitäs olla anomassa vapaata ja stressata et saako vai ei. Mut tää piristi, kesällä kuulemma riittää hyvin vuoroja vaikka pysynkin extrana. :) Siitä oli alkuun vähän epävarmuutta, mut nyt on kesän tarve laskettu ja tarvetta on.

Eilen töiden jälkeen Juuso tuli hakemaan mua. Käytiin tsekkaamassa uusi XXL urheilukauppa Tammistossa. Se tais aukee jo suunnilleen kuukausi sitten (?) mut vasta nyt käytiin kattomassa sen tarjonta.


Ihan ei vastannut ennakko-odotuksia, meillä oli molemmilla käsitys että siellä olis ollu enemmän vaatteita, mut näin ei ollut. Siellä oli paljon kaikkea oheistavaraa. Ei siis huono juttu, mutta yllätti. Toinen mikä vähän yllätti oli hinnat. Luultiin että siellä olis paljon tosi halpaa tavaraa. Kierrettiin koko mesta läpi, mä hypistelin muutamia treenivaatteita ja himoittiin skidisti myös yhtä telttaa. Ostettiin kuitenkin vain yksi rasia kalastusosastolta. :D

Tammistosta jatkettiin matkaa Kannelmäen Kaareen. On muuten jännä juttu, kun meillä on auto käytössä, lähes aina ratissa on Juuso. Meillä molemmilla on kyllä kortit, mut jotenkin se vaan menee niin että Juuso ajaa.


Kauppareissujen jälkeen tultiin Esan ja Jonnan kautta kotiin. Käytiin palauttamassa sinne pari leffaa ja otettiin tilalle uusia. Lisää Pottereita. Kyllä ne pikkuhiljaa tulee katottua. Eilen katottiin Liekehtivä Pikari. Se olin mun mielestä melkein paras tähän asti. Lohikäärmeet on niin siistejä, miks niitä ei voi olla oikeesti olemassa? Se oli kans siistiä kun Harry sai kidukset ja sille kasvoi räpylät ja sitten se pystyi olemaan kunnolla veden alla. Mä toivoin aina lapsena että saisin räpylät ja pystyisin hengittää veden alla! Niin cool.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti