19.4.2010

Maanantai

Nukuin viime yön tosi hunosti. Nukuin ehkä 4h. Aamu meni kuitenkin ihan hyvin ja ehin ajoissa kouluun. Meillä oli enkun käytännönpuhekielen kurssi ja siellä oli myös valmistuvat vaatetusalan tyypit. Kauheita pissiksiä melkein koko sakki. Meni tolaalisesti hermot ku ne ei suostunu keskustelee meijän luokan kanssa ja niitten takii kurssi vaihettiin KIELIOPIKS! Nou. Niitä oli enemmän ku meitä ja me äänestettiin. Murrr. Niitä tunteja on neljä putkeen. NELJÄ TUNTIA PELKKÄÄ KIELIOPPIA! Hienoo. Ne neljä tuntii oli tuskaa. Mulla oli taas kauhee nälkä ja väsytti. Loppupäivä meillä oli graafista suunnitteluu. Pitää tehä hieronta esite. Sekaan ei oikein sujunu. Joskus tulee kauheita luomisen tuskia ja sit vaan ärsyttää. Sinnittelin kolmeen ja lähin Jiille. Aamulla oli hyvä ilma, mut tottakai just sillon ku pääsin pois meijän datausluolasta, alko tulee vettä... Murrr.

J:n kämpässä mua odotti tiskivuori. Vihasena tiskasin tiskit ja siivosin vähän. Ku J tuli himaan mun mieli vähän paranani. Juskailtiin hetki ja mä lähin himaan. Aurinko oli taas alkanu paistaa, mä kuuntelin hyvää rokkii ja fiilis oli hyvä!


Tulin himaan. Puin kotivaatteet päälle ja rentouduin. Kerranki mulla oli rento fiilis himassa, yleensä mulla on kauhee hinku lähtee lenkille tai johonki, enkä pysty olee paikalla. Nyt oli jees fiilis.



Mami teki meille hyvää herkkusienikeittoo. Sen jälkeen mä tein Japanilaisia inareita. Ne on sellasii makeita tofuniittejä, jossa on sisällä sushiriisiä. Hyvää. Yleensä syön niitä sushin kanssa, mut tänää ne oli vähän niinku jälkkäriks.


Sushiriisiä jäi yli, joten mä tein vielä muutaman norilevään käärittyä riisipalloja. Lisäks oli vähän soijaa. Wasabit jätettiin pois tälläkertaa.

Nyt telkkarista tulee suomen huippis, vois mennä kattoo! Huomen taas aikanen herätys, päivällä salille ja illalla Jiille kattoo Pakoo. Jeejee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti