24.9.2010

Love Exposure & Copacabana

Oltiin eilen J:n kaa R&A -festareilla. Lähin suoraan Cityltä stadiin ja nähtiin siellä siinä neljän maissa. Viideltä meillä oli pöytävaraus Copacabanassa. Hengailiin vähä aikaa keskustassa ja mentiin sit syömään. Otettiin SYÖ! -tarjoukset, eli härän sisäfilepihvit, lohkoperunat, kermaista pippurikastiketta, valkosipulia ja hillosipuleita. Makso sen 10e. Katoin netistä, et oikee hinta tälle annokselle on 28e! Ohooo.


Copa ei pettäny taaskaan. Olis tehny kauheesti mieli punaviinii kaveriks, mut ei viittiny ottaa ku oltiin menossa leffaan ja se olis voinu alkaa väsyttää. SYÖ! -viikot kestää viel muistaakseni ens viikon perjantaihin, käykää testaamassa Copa! Se Maya oli kyllä myös tosi jees. Mut jos himoitsee pihviä, kannattaa mennä tänne.

Syömisen jälkeen käytiin Waynesissä kahvilla, et pysyy hereillä neljätuntisessa Love Exposuressa.


Mua vähän mietitytti, et miten selvii 4 tunnin leffasta kyllästymättä ja ilman, et perse puutuu hullusti. Hyvin meni. Leffa oli niiiiiiin hyvä, et neljä tuntii meni tosi nopeesti, eikä kelannu ees iettiä sitä puutuvaa persettä. Kahden tunnin jälkeen oli 10min tauko, jolloin pääs vessaan. Se oli ainoo mikä vähän häiritsi, et siitä mun just ennen leffaa juomasta kahvista tuli vähän kusihätä. Seki kyl pysy aika hyvin pois mielestä leffaa kattoessa. Leffassa oli englannin kieliset tekstit, joka yleensä aiheuttaa mulle ongelmia, mut ei tässä leffassa. Kieli oli aika yksinkertaista ja pysyin kokoajan ihan messissä, en ees välillä muistanu et tekstit oli eri kielellä kun yleensä. Jos Love Exposure tulee DVD:lle ni mä hankin sen samantien!

Tänään mä olin taas koululla äikän parissa. Alotin myös mun joulukorttiporojektin. Sain ekaa korttii jo aika pitkälle tehtyy.


Tänää illalla taas leffaan! Leffa loppuu vasta 1.30... Katotaan miten hereillä pysyminen menee tällä kertaa. Odotukset leffalle on aika kovat ku eka osa Crows Zerosta oli hyvä.

Nyt täytyy lähtee Kannistoon töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti