31.12.2011

Joulu 2011

Tässä kuvapläjäys joulusta.

Jouluaatto aamu Louhessa alkoi riisipuurolla. Jonne oli piilotettu manteli... tai siis turkinpippuri, jonka Pinja löysi. Mä tykkään riisipuurosta!


Puuroilun jälkeen suunnattiin Juuson kaa kirkolle apulaisiksi lasten aattohartauteen. Mä olin Maria.


Päivällä löysäiltiin, käytiin saunassa, laitauduttiin jouluviettokuntoon ja väsättiin joulupöytä valmiiksi. Sitten syötiin perus jouluateria. Viivi ei tällä kertaa ollu mukana, vaan Joonaksen luona.



Kinkkua, kalaa, laatikoita, juustoja..... Mun bataattilaatikosta tuli hyvää!



Viivi ja Joonas liitty seuraan kahville.


Kahvittelun jälkeen  oli lahjojen antamisen aika. Tällä kertaa ahkerina lahjojenjakajatonttuina toimi meijän vanhemmat.





Loppuilta meni lahjoja hypistellessä ja hengaillessa.



...kunnes pari tonttua väsähti. Joku otti hienon salakuvan. Jäätiin Louhelaan yöks.


Joulupäivänä syötiin vähän lisää ja laulettiin just saatua Singstaria. Myös mä uskalsin laulaa ja ihan selvinpäin.



Tapaninpäivästä ei oo enää kuvia, osasyynä se et aloin kesken illan laattaamaan aika railakkaasti ja vietin monta tuntia vessanlattialla Louhelassa. :D Mulle iski joku ihme pöpö tai sit olin syöny jotain kummaa. Muille ei tullu mitään.

Jos ei viimesintä ota huomioon niin joulu meni tosi kivasti, mut tuntu et ihan liian nopeesti. Nyt sitten taas venaillaan seuraavaa joulua ja ihan kohta juhlitaan uuttavuotta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti