6.9.2012

Enska

Eilen oli Enskan keikka Nosturissa. Juuso lähti aamulla töihin ja mä jäin himaan kuuntelemaan uusinta levyä. Siihen on päässy aika hyvin jo sisään. Ennen kun itsekkin lähin töihin, tein hyvää salaattia lounaaksi. Savulohta, eguu, hampunsiemeniä, tomaattia, kurkkua ja jäävuorisalaattia.


Laitoin itteni keikkakuntoon jo ennen töihin lähtöä, koska en halunnu et alan säätää kauheesti töitten jälkeen kun mua jo venataan. Keikkalookki oli aika tummanpuhuva.


Työpäivä meni ihan kivasti. Oli neljä tuntia ja tiimi oli jees. Kun pääsin, Mikko tuli hakemaan mua. Kyydissä oli myös Miro ja Juha. Käytiin nopsaa hakee meiltä vähän tavaroita ja sit mentiin mikolle alottelemaan. Mulla oli ihan jäätävä nälkä. Söin sitten pussillisen prinssinakkeja. :D



Miro ja Juha oli ostanu Wagnerbissee. Maistettiin kaikki sitä. Oli aika pahaa. Tölkki oli pähee, mut maku ei. Kuukaan ei oikein digannu.


Kasin maissa alettiin tekee lähtöö stadiin. Juuso ja Nikke hyppäs samaan junaan, ne oli ollu Nikellä vähän soittelemassa ja alottelemassa. Nosturiin mentiin kävellen.



Nää on vikat kuvat, jota mulla on koska kamerani sano ittensä irti. Nyt oon kameraton. Järkkäristä putki rikki ja pokkari nyt myös kökkönä... Höh. Katotaan jos joku McGyver sais sen taas toimimaan.

Keikka oli jees, mut tultiin Juuson kanssa siihen tulokseen, et edellinen keikka siellä Myötätuulirockissa oli paljon kovempi. Ei siis nytkään huono ollu, mut jotenki edellinen oli parempi. Se oli jees, et tuli uuden levyn biisejä, mut niitäkin vaan neljä. Yks niistä oli levyn nimikkobiisi Unsung heroes, joka on ehkä mun lemppari siitä levyltä. Toinen hyvä on Pohjola, joka myös onneks saatiin kuulla.





Nyt vietellään vapaapäivää. Onneks... Tänään olis ilotulitukset stadissa, mut en tiiä jaksaako lähtee. On vähän väsähtäny olo. Ihan siis siitä keikasta. Tuli kuitenki jonku verran riehuttua. Kahtellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti