19.12.2012

Viimesiä viedään

Eilen oli tän viikon ainoa vapaapäivä. Tai no on mulla sunnuntaikin vapaa, mut sen lasken jo jouluvapaiksi. Lähdin eilen hankkimaan vikoja joululahjoja. Oli kiva kun aamulla sai nukkuu mihin asti halus (heräsin kuitenki ysiltä), käydä lenkillä rauhassa ja sit laitella ittensä kuntoon pikkuhiljaa joulumusaa kuunnellen.


Suuntasin stadiin vähän sen jälkeen kun Juuso oli lähteny töihin. Kiertelin Forumissa ja Kampissa. Olin syöny himassa vaan puuroaamiaisen, joten mulla tuli nälkä aika nopeesti. Hahah menin mäkkiin. Käyn tosi harvoin mäkissä syömässä, mut nyt himoitsin juustohampparia, joten menin ja otin lastenaterian.



Löysin stadista kaiken tarvitsemani. Viivi on töissä Kampissa yhessä ompelimossa ja pääs sopivasti viideltä, mentiin siis yhtämatkaa kotiin päin. Mä menin Myrtsin kirkolle pieneen joulukonserttiin ja sen jälkeen vasta himaan. Sain paketoituu lahjat sopivasti ennen kun Juuso tuli himaan duunista ja omilta lahjaostoksilta. Katottiin illalla vielä vika LOTR ja juotiin lasilliset vinkkua.


Nyt on sit nähny vihdoin noi kaikki. Katottiin kaikista ne extended versiot. Vitsi et oli välillä puuduttavaa. Kakkososa oli mun mielestä tylsin. Mä en oikein osaa sanoo et tykkäsinkö mä näistä. Ei siis todellakaan ollu huonoja, mut äääh. Liian pitkiä taistelukohtauksia. Juuso jo ehdotteli, et voitais mennä kattoo se uus Hobitti, mut en oikein tiedä. :D

Nyt on kaikki lahjat hankittu. Yks vielä matkalla, mut seki hallinnassa. Ennen joulua pitäis vielä siivota tää kämppä. Ei mitään kauheita joulusiivousta vaan ihan normi viikkosiivous. Tuntuu vaan et ei oikein ehdi, kun mä oon loppuviikon kaikki illat duunissa. La loppuu jo viideltä, mut sillon haluisin et kaikki olis jo tehty ja vois vaan nauttii illan keikasta ja tulevista vapaista. Tajusin just et mulla on tänä vuonna enää 6 vuoroa duunia, jeejejeee! Se kostautuu jossain vaiheessa lompakossa, mut ihan sama kyl mä pärjään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti