6.7.2015

Rento sunnuntai

Vielä sunnuntaina kelit olis ollu mukavan kesäiset, mut ei kauheesti jaksettu liikkuu himasta mihinkään. Ei sillä et olo olis ollu mitenkään huono, mut tuntu vaan että nyt pitää ottaa iisisti. Hengailtiin siis Juuson kanssa himassa ihan rauhallisesti. Tehtiin ruokaa ja lokoiltiin. Iltapäivällä Juuso lähti bändihommiin ja mä lähin Viivin kanssa Jumboon. Oltiin menossa leffaan Flamingoon. Myös Pyryn piti tulla mukaan, mut koska jäbälle tulikin jotain muuta hommaa. Mentiin siis ihan kahdestaan leffatreffeille.



Käytiin hakemassa liput, ostamassa leffasyötävää ja käytiin myös kahvilla. Jäälatte teki aika hyvää kesäisenä päivänä. Kaffittelujen jälkeen mentiin venaamaan leffan alkua. Mentiin kattomaan Jurassic Worldiä.


Mä olin oottanu tätä leffaa kun kuuta nousevaa! Olin pienenä hullu dinosaurusfani ja nähny kaikki Jurassic Parkit. Eka osa on tullu katottua useasti. Mä odotin leffalta aika paljon, enkä kyllä joutunu pettymään. Ihan parasta. Leffassa oli samaa fiilistä kun ihan ekassa Jurassic Parkissa ja monessa kohtaa teki mieli laittaa silmät kiinni kun jännitti niin paljon. Ihan samanlailla kun lapsena hahah... Voisin mennä vaikka uudestaan kattomaan. :D

Leffan jälkeen oli aikamoinen riemuidiootti fiilis. Olin vielä illan yksin himassa, kun Juuso oli rummuttelemassa Itä-Vantaalla. Googlailin kaikkea Jurassic Worldiin liittyviä juttuja. Tosifani foorevör. Samalla myös yritin vähän suunnitella meidän Lapin reissua. Lähtöön enää pari päivää ja suurin osa matkasta vielä ihan auki. :D

Tää viikonloppu oli kokonaisuudessaan ihan hullun kiva. Tuli tehtyy kaikkii kivoja kesäjuttua, otettuu arskaa, uituu, juotuu siideriä, syötyy mäkkärissä ja hengailtua kavereiden kanssa. Nyt voi hyvillä mielin eräkoitua taas kalastuksen ihmeelliseen maailmaan loppukesäksi. Ihan mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti