22.5.2016

Lauantaina vauvakemuissa

Olin eilen ekaa kertaa vauvakemuissa. Tai mitkä baby showerit nyt onkaan. Ite en ihan hirveesti tän tyyppisistä juhlista välitä, mut lupasin kuitenkin tulla paikalle. Ei sitä oman siskon kemuja voi skipata. Juhlat oli järkätty pienen porukan kesken meijän vanhempien luona ja tuli Veeralle ihan yllärinä. Kaikki oli tuonu jotain leipomuksia. Tarjolla oli myös holitonta, sekä holillista skumppaa. Ite päädyin maistaa holitonta KontionMehun Lehtikuohu skumppaa. Olin edellisenä iltana ollu työkavereiden kanssa vähän tuulettumassa, enkä oikein diggaa ottaa tasottavia, joten holiton oli oikein passeli vaihtis mullekin. Oli muuten hyvää! Ei se skumpalta maistunu, mut muuten tosi jees.







Veera tykkäs yllätysjuhlistaan, meni siis ihan nappiin. Myöhemmin päivällä mulla oli puhelintreffit mun kummitädin kanssa. Annelin kanssa on aina niin hyvä puhua kaikesta. Myöhemmin illalla Juuso kun Juuso tuli töistä, käytiin ulkona hengaamassa ja syömässä jädet. Mä niin fiilistelen tätä kevättä. Pääsysetkin on jo tullu takaisin. Sehän on siis oikeestaan jo kesä! Pääskysten ääni on niin selvä kesän merkki.


Teki ihan hyvää hengata Juuson kanssa erillään vähän aikaa. Eilen kun mä lähin duuniporukan kanssa rälläämään, Juuso meni kalapoitsuken kanssa rillaamaan. Myös eilinen päivä hengattiin pääosin ihan itekseen. Illalla oli sitten taas mukava olla yhessä. Hyvin ollaan diilattu nyt puolisen vuotta tää että ollaan samassa duunissa ihan samoissa vuoroissa ja samassa tiimissä. Nyt on kuitenkin jostain syystä alkanu vähän hiertää. Yhteisen arjen lisäks on kiva jakaa sama harrastus, mut tää työjuttu on alkanu pännii. Onneks sitä jatkuu enää neljä viikkoa ja sit jatketaan taas samanlailla kun joskus aijemmin. Sama työ edelleen, mut eri vuorot sentään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti