10.11.2016

Saikkupäivä vol. 3

Hajottaa! Minä joka niin rakastan saikuttamista, oon joutunu olee jo kolmatta päivää tekemättä mitään. Ensinnäkin saikun hakeminen on jostain syystä mulle ihan hirveen vaikeeta ja toiseks tää himassa tsuppailu ei myöskään oo niin mun juttu. Nykysin pystyn nauttii siitä enemmän kun joskus aikaisemmin, mut kolmas päivä alkaa olla jo vähän liikaa. Joskus on tullu kärsittyä siitä, et en oo kunnolla antanu itteni levätä, joten nyt vaan pakko yrittää pysyy aloillaan. En osaa kovin hyvin nukkuu päivisin, joten aika pitkiltä on nää päivät tuntunu. Mulla on ihan perus flunssaa ja olin kelannu et menis päivässä tai kahdessa ohi, mut ei. Sitkee on. Olo ei oo hääppönen edelleen vaikka oonkin levänny kunnolla. Miks just nyt kun treenitkin meni niin hyvin?


Sohva ja Netflix on tullu hyvin tutuiksi tässä viimeisten päivien aikana. Ekana saikkupäivänä katoin varmaan 5 tuntia putkeen Skinsiä, sitten Shrek kolmosen ja lopulta alotin vielä Twilight saga putken. Niiden parissa oon menny kaks päivää. Mitä mä nyt teen? :D Tän päivän voisin pyhittää vaikka dokkareille. Huomenna pitäis mennä takas töihin. Toivottavasti flunssa hellittää, en vaan jaksa enää olla kotona. Haluun salille ja ulos täältä neljän seinän sisältä. Viikonlopuks lähden Tampereelle. Silloin viimeistään olis ihan kiva olla terve!

Anteeksi avautuminen, nyt kyrsii. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti