29.10.2017

Halloweenlook

Eilen juhlittiin Viivin luona halloweenia. Viivin ja Nassen halloweenkemut on jo muodostunu perinteeks, se taitaa olla Viiville vuoden tärkein juhla. :D Mäkin oon aina parhaani mukaan yrittäny päästä käymään. Onhan se välillä hauskaa laittaa ittensä ihan erilaiseen juhlakuosiin kun yleensä. Viime vuosien lookit on kyllä ollu aika hätäisesti tekaistuja. Kerran oltiin Juuson kans kauhukaksoset ja viime vuonna mulla tais olla Alice Cooperin feissi. Tänä vuonna kekkasin kans musa-aiheisen tyylin. Panostin jopa niinkin paljon, että kävin ihan vartavasten ostamassa Forumin Juhlamaailmasta kunnon värit jolla peittää naamaa. Papa Emeritus III, olkaa hyvä...


Mä oon viimeaikoina fiilistelly Ghostia ja siitä se idea sitten lähti. Olin aika tyytyväinen lopputulokseen!

Viivin bileissä kaikki on aina panostanu lookkeihinsa. Se on kivaa. Mulla olis ollu vielä samalla illalle toisetkin kemut stadissa baarissa, mut päätin tällä naamalla jättää ne väliin. :D Voi olla et en olis edes tän näkösenä päässy sisään kun ei oo ihan sama naama kun henkkareissa... Loppuun vielä parit fiilistelybiisit!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti