4.11.2010

Halloween

Viinimessuilta suunnattiin suoraan halloweenkemuihin. Mä menin himaan laittautuu ja J, Esa ja Juuso meni Jiin luo vähän valmistautumaan. Meil himassa oli jo porukkaa. Musta tuli zombi. Loputki tyypit tuli ja jeesin vähän naamojen sotkemisessa. Esa ja Juuso meni vähän samoilla linjoilla ku mä, Jiistä tuli merirosvo.


Mun piti kirjottaa vähän enemmän näistä kemuista, mut kuvat saa nyt kertoo tarpeeks. Joskus neljän maissa mentiin J:n, Esan ja Juusben kaa J:lle. Meille jäi kans porukkaa yöks joten oli hyvä mennä muualle. Meil on aika pieni kämppä. Aamulla J heräs kahen blondin välistä sängyltä. Juuso joutu nukkuu soffalla...

Aamukaffen jälkeen mentiin markkinoille Myyrmannin edustalle. Esa meni muualle. Ostin taas vaihteeks kuivattuja mansikoita, ne on vaan niiiiiin hyviä! Käytiin myös kebellä Pizza Taxissa ja kukaan meistä ei jaksanu syödä annoksiaan loppuun... Huhuh, ne oli aika isot.

Illalla mentiin ajelemaan meijän Papa's taxilla. Ajoin viikonlopun aikana ekaa kertaa ihan yksin! Musta tuntu, et mulla meni jotenki paremmin ku ei kukaan oo kuumottamassa vieressä. Vaik onhan niitä neuvojakin ihan hyvä saada, ainaki näin aluks. Ehin tottuu meijän isoon Toyotaan ja tänään kun ajoin taas pienen matkan J:n äidin Xsaralla, meni ihan perseelteen ja mua alko ärsyttää tosi paljon. Täytyy taas yrittää tottuu siihenkin...

Huominen + kaks viikkoa ja sit ei oo enää mitään kouluun liittyvää jesjesjes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti