9.7.2014

Auringon palvontaa

Kunnon helteet on taas bäk. Mulla oli eilen vapaata, joten suuntasin Juuso mukanani heti aamupäivästä jokikseen ottamaan vähän brunaa. Edelliset brunat on kerennyt jo vähän haalistua. Ei oo säät oikein sallinu pihalla pötköttämistä. Oltiin pihalla noin tunnin verran. Se on mun mielestä aika hyvä aika. Iho ei kerkee kärsii ja kuitenkin tulee kivasti väriä. Aurinkoo mieluumin tollasissa pienissä erissä kun pitkää päivää putkeen. Arska kuivattaa ja vanhentaa... Mut näyttää hemmetin hyvältä kun ei kato liian tarkkaan ;)


Juuso meni illaks töihin. Mä otin kellarista fillarin ja lähin vielä hetkeks aurinkoon. Fillaroin Varistoon, tai onkohan se Petikkoa. Olin menossa käymään Jonnan luona, joten Ankkis oli mukavasti siinä vieressä.


Illalla vetäydyin taas sohvalle tuijottamaan Carrien päiväkirjoja. Myöhään illalla jäin vielä toljottamaan The Valleysia, vaikka ei pitänyt. Nyt tulee jotain ekan kauden uusintoja ja ne tulee vasta joskus vähän vaille 00. Siinä vaiheessa pitäis olla jo tutimassa, mut voi vitsi kun koukuttaa... :D

Tänään mulla ja Juusolla on molemmilla töitä kentällä. On tulossa kova helle. Tiedossa siis hellekuolema. Nyt on ollu mukavaa töissä kun kelit on ollu viileemmät. Onneksi ei oo enää montaa vuoroa ennen lomaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti