5.7.2014

Jee vapaata!

Ihanaa nyt on viikonloppu ja vapaata! Työviikko ei päivien määrän vuoksi ollut mitenkään rankka, mulla oli viikolla neljä vuoroa, mutta eilinen oli sen verran kiireinen ja kreisi että se itsessään sai viikon tuntuu rankalta. :D Olin ihan poikki kun pääsin kotiin. Vielä piti kuitenkin siivota omakin huusholli.

Siivoomisen jälkeen lähdettiin Juuson kanssa Vantaankoskelle. Mä oon taas tykästynyt vanhaan farkkutakkiini. Ostin sen muistaakseni kesällä 08 ja käytin sitä sillon kunnolla viimeksi. Jotain satunnaisia kertoja on kyllä ollut, mutta kerkesi takki olemaan muutaman vuoden täysin käyttämättömänäkin.



Vantaankoskella pidettiin heittotreenit. Ensimmäinen kerta kun en menettänyt harmojani vavan kanssa! Voitto. Kun tultiin kotiin, katottiin vielä jonkun aikaa telkkaria ennen nukkumaanmenoa. Ollaan aina oltu aika huonoja kattomaan telkkarista mitään, mutta tällä viikolla töllö on ollut auki normaalia enemmän. Ollaan jääty kattomaan yhtä aika paskaa ja hömppää, mutta silti niin kaukuttavaa sarjaa... Oon aina vähän naureskellu jengille, jotka kattoo Jersey tai Geordie shorea, mutta nyt oon itse tuijottanu melkein vastaajaa, The Valleysiä.... :D

Nyt nauttimaan kahden päivän vapaista. Ensi viikolla on sitten vähän enemmän taas töitä. Tänään tehdään molempien lemppariruokaa ja juodaan viiniä. Katsotaan mihin ilta vie. Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti