12.8.2014

Löpinää

Lauantaina tultiin himaan eikä vieläkään oo ihan sisäistänyt sitä että nyt pitäis aloittaa arki ja kaikkee. Osa tavaroista on vielä purkamatta, ei onneks paljoo. Sunnuntaina purettiin suurin osa, mutta lähettiin iltapäivällä moikkaamaan meijän molempien mammoja joten rupeama jäi vähän kesken. Nyt on niin kuumakin että kaikki touhuaminen ei oikein tunnu luontevalta. Tuntuu hassulta olla kotona kun oli pitkään veke.


Mulla alkoi eilen työviikko Calcuksella. Heti kunnolla hommiin ja se on hyvä! Nyt on taas vähän kiireistä. Paljon kuvauksia, taittoa ja muita juttuja. Tänään ryssin aamuni tosi hienosti. Mulla oli kuvaus klo 9 Espoossa, lähin sinne suoraan himasta. Laitoin illalla herätyskellon piippaamaan klo 6.20. Tai niinhän mä luulin... Olikin laittanu sen herätyksen vasta 9.20. FUUUU!! Heräsin 10min ennen kun piti olla junassa. Kauheella kiirellä vaatteet päälle, kamera messiin ja ulos. Junatkin takkuili, mutta olin paikalla silti ennen muita. Huh... Mun piti aamulla tehdä ittelleni eväätkin, mut sattuneista syistä ei oikein pygenny. Kuvausreissun jälkeen häin hätäsalaatin toimiston läheisestä K-Marketista. Hyvä minä. Onneks en sentään myöhästyny mistään.


Huomasin tänään karun jutun. Mun lapsuuden yksi lemppari näyttelijöistä, Robin Williams on kuollu. Heti ekana tuli mieleen leffat Jumanji ja Mrs. Doubtfire. Molemmat ihan huippuja! Moni muukin. R.I.P.



Tää alkuviikko menee ihan työjutuissa. Toimistolla päivät ja illat teen vielä himasta käsin yhtä juttua. Katotaan jos jossain vaiheessa pääsis salitkin taas alottaa. Oon ollu nyt kuukauden käymättä! Kroppa vaan riutuu, tarttis lihaksille jotain aktiviteettia. :D Ehkä tällä viikolla. Haluisin myös päästä postailemaan reissujuttuja! Vähän kaiholla tulee jo nyt katsottua kuvia ja haaveiltua takasin. Pohjoisen luonto on vaan jotain niin siistiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti