30.7.2010

Merkkifarkut

Nyt tulee aika vähän NK-tekstiä, mut ihan sama. Mä oon semisti ylpee itestäni. Mulla on eilen Olkassa päällä HOUSUT! Dieselin farkut, jotka sain Riikalta joskus. Oon viimeks käyttäny housuja muistaakseni keväällä. Eilen mä pidin farkut urheesti koko illan päällä, vaikka yleensä laitan housut, hengailen ne päällä hetken ja aattelen et näytän läskiltä ja vaihan ne vaikka leggareihin ja mekkoon.


Mulla oli päällä myös t-paita, joissa myös tunnen itteli ällöttävän näköseks. Mä tykkään tosi paljon printti t-paidoista, mut tunnen oloni niissa yleensä epämukavaks ku tuntuu et kädet tursuu hihoista ja maha paidan alta.


Mä yritän nyt ihan oikeesti päästä eroon oman peilikuvan vihaamisesta. Se on vaan vaikeeta. Mulla oli ulkonäköongelmia jo lapsena. Kelasin, et mulla on läskit jalat. Nyt ku kattoo vanhoja kuvia tajuun, et en todellekaan ollu paksujalkanen. Olin aika kirppu.

Ekat kaloripaineet mulla tuli ehkä 11-vuotiaana ku kävin mäkissä ja jonkun pakkauksen kyljessä luki, et lasten kalorisuositus on 1600 päivässä. Pelkäsin, että meen sen yli.

Mä en tajuu mikä mua vaivaa, oon suunnilleen saman kokonen ku mun nuorin sisko, mut silti kelaan aina et pakko olla pienempi. Musta myös tuntuu epäonnistuneelta ku en laihdu. Nyt kesällä oon yrittäny lopettaa laistumishalun, mut musta tuntuu heti silti et lössähdän ja alan inhoo kroppaani viel enemmän. Viime kesänä mulla oli hetkellisesti tosi hyvä fiilis ja aattelin, et jes nyt mun ei enää ikinä tarvii miettii et oon ruma ja ällöttävä, mut toisin kävi. Mun tosi läheiset ihmiset yrittää sanoo, et ei mun tarvii yrittää laihtuu ja et ei laihuus oo ees kaunista, mut ääääh. Haluisin uskoo, mut en osaa.

Jotkut myös kelaa varmaan, et ku joskus valitan mun ulkonäöstä niin yritän vaan kalastella sillä kehuja, mut niin ei todellakaan oo. Mua ahistaa oikeestaan kaikki mitä mun ulkonäöstä puhutaan. Jos joku sanoo, et oon hoikka, mä alan kelaa et nyt täytyy sit myös pysyy hoikkana. Kerran yläasteella parilla kaverilla meni hermo mun angstailuun ja ne sano mua läpällä läskiksi ja sehän vasta alkokin masentaa.

Apua, nyt alko tuleekkin vaan kauheeta angstitekstii. Haluisin kirjottaa tästä aiheesta enemmänki, mut en osaa pukee mun ajatuksia sanoiks ja pelkään, et jengi ymmärtää väärin. Miks ees alotin...

Nyt alan tekee lähtöä kirkolle. Meillä on meneillään Holma 3 kaupunkijakso. Tehään tänään pyöräretki Pyhän Laurin kirkkoon. Toivottavasti ei ala sataa, näyttää aika uhkaavalta.

11 kommenttia:

  1. PIETA! Nyt järki käteen jooko.. Sähän oot ihan älyttömän hyvässä kunnossa eikä sun tarviais laihtua yhtään. Haluaksä muka olla semmonen nollakoon malli jolla ei näy muutakun luut..? Ei se oo kaunista ollenkaan. Seuraavaks kun sä katot peilistä, niin mä käsken sun olla ajattelematta itteäs läskiks. :) Ja nääthän sä itekkin ettei sun paidan alta mikään maha tursua tai kädet hihoista! Nyt lopetat ittes soimaamisen heti!

    VastaaPoista
  2. Ei sun Pieta tarvii huolehtii ollenkaa mistää läskeistä, koska fakta on se, että sussa ei oo yhtään liikaa rasvaa! Usko mua. Jopa mä oon oppinu hyväksyy itteni tän kokosena ja näkösenä ja oon sua huomattavasti suurempi. Koita säkin lopettaa ittes haukkuminen ja käyttää se aika johonki muuhun. Se on aluks tositosi vaikeeta, mut jos ei tosissaan yritä nii ei voi onnistuukkaan.. (:

    VastaaPoista
  3. mulla toi meni kerran liian pitkälle. ei ole kiva kun hiukset oheni. Totuus on se et mitä enemmän laihtuu sitä lihavammalta itsensä tuntee. Niin mullä kävi. Ja huomasin että laihuus ei tuo onnea. kaikki sopivassa mittakaavassa. sä sitäpaitsi olet hoikka. koita tsempata itsesi kyllä sinä pysyt.

    VastaaPoista
  4. Sulla on eri hienot vaatteet noissa kuvissa :) Mutta, mutta: hienoin on toi ihminen noitten vaatteiden alla. Ihana, kaunis ihminen. Sanon sen silläkin uhalla, että se aiheuttaa jotain lisäangsteja :)
    Ja voithan aina ajatella, että noi farkut ei mahtuis mulle enää mitenkään, enkä mä silti nytkään taida olla vielä läski, joten SÄ et siis ainakaan ooooo!! :D
    T. R

    VastaaPoista
  5. pietarakas! nyt pois tollasen ajatukset, sä et todellakaan ole mikään lihava, päinvastoin! mulle kyllä kelpais sun kroppa ilomielin :D

    ps. olin ihan kokonaan unohtanut, että sulla on tää blogi! mäkin aloitin just oman, vähän takkuilee alku vielä, mut eiköhän se tästä ala luistamaan ;)

    VastaaPoista
  6. Näytät tosi hyvältä noissa farkuissa. Varsinkin tossa alemmassa kuvassa lantion kuoppa näyttää syötävän hyvältä.

    VastaaPoista
  7. http://demi.fi/keskustelut/1150666/tan-on-pakko-olla-joku-trollifeikkipaska-lihava-bloggari

    naurettavaa demiläisiltä..

    oot just sopiva!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI HÖH en saa tota linkkiä auki! :D Mitä siinä oli?

      Kiitos! Onneks nykysin osaan suhtautuu omaan kroppaan vähän paremmin ku ennen. Kyl vieläkin tulee usein päiviä jolloin on "yhyy kaikki vaatteet näyttää hirveelta mun päällä ja niin näytän minäkin" fiilis. Onneks tästä kirjotuksesta on tultu ylöspäin. :)

      Poista