13.8.2013

Maanantai

Työviikko on taas alkanut. Edellisessä postauksessa kerroin, että käytiin Juuson kaa sunnuntaina puistokirppiksellä ja sain sieltä messiin mun siskojen vanhoja vaatteita. Yks niistä lähti eilen päälle kokeiluun. Viivin vanha huppari tai takki, en ihan tiedä kummaksi sitä kutsuis. Musta ja aika pitkä. Kiva resori reunassa. Viivi ei kuulemma oo kauheesti sitä edes käyttäny, en tiiä miks. Ite varmaan alan käyttämään tätä takkina, kun se on sen verran löydä, että alle menee vaikka toinen huppari. Syksys hyvä.


Mä olin eilen taas lounasaikaan liikkeellä, joten mulla ei ollut eväitä. Kuvaukset oli Hertsikassa, joten ennen niitä kävin syömässä Hertsikan Cafe Picnicissä päivän keiton. Eilen oli tomaattiparmesaani keiton aika.


Takas toimistolle menin metrolla. On tullu aika paljon ravattua tota Ruoholahti-Herttoniemi väliä tässä menneenä vuonna. :D Metrossa satuin vaunuun, jossa hais niin pahasti kusi, että meinasin laattaa! Mä en oo mikään hirveen herkkä nenäinen, mut tällä kertaa hyi helvettiiiiii! Täyty hengitellä suun kautta.


Loppu työpäivä meni tosi nopeesti. Mulla oli tarkotus mennä töiden jälkeen salille, mut en mennykkään kun edelleen oli pienesti flunssainen olo. Nenää kutitti ja kurkku käheenä. Kai sitä vois urheilla, jos on vaan tollein ihan vähän pipi ilman pienintäkään lämpöä, mut aattelin et koska meillä on töissä aika kiireinen syksy, niin yritän pitää itteni mahdollisimman terveenä. Jäin siis himaan lepäämään.


Iltakin meni nopeesti, vaikka olikin vaan kotona. Mä sidoin pari uutta perhoa. Mä oon vähän koukuttunu siihen hommaan. Voi olla, että tää kalastusaiheiset jutut ei välttis kiinnosta monia, mut silti pakko tunkee kuva mun uusista pörriäisistä. :D Harmi, että värejä ei erota ihan samanlailla kun luonnossa.


Tänään aijon suhata taas kerran Ruohis-Hertsikka väliä, kun täytyy viedä Juusolle sen pyykkejä jotka jäi himaan. Tää päivä menee siis edelleen ilman salia. Ehkä ihan hyvä, nyt on olo on jo parempi ja huomenna se on varmaan taas aivan normaali ja voimat taas bäk. :)

Loppuun täytyy vielä linkittää video meijän duunipaikasta. Tää tuli just ulos! Tervetuloa töihin. ;)

2 kommenttia:

  1. Millainen koulutus sulta löytyy ja millaisissa työtehtävissä oot Calcuksella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuva-artesaani nimikkeeltäni, kuvallisen ilmaisun perustutkinto/graafinen suunnittelu. Calcuksella on AD-assistenttina. Teen lehtien taittoa, valokuvausta, kuvienkäsittelyä yms. :)

      Poista