27.10.2014

Himmailu sunnuntai

Laiskottelu oli vissiin edellisen viikon teema. Sama löllöily jatku sielä sunnuntainakin. Juusbe lähti aamulla reippaana poikana duuniin, mä jäin vaan kotiin. Aattelin että olisin käyny reippailemassa jossain ulkona, mut harmas sai mut vaan pukee kollarit jalkaan ja jäämään tuijottamaan läppärin ruutua koko päiväksi. Illalla mun silmät oli varmaan ihan saman muotoiset kun macin ruutu... Jäin niin koukkuun kaikkien matkavaihtoehtojen selaamiseen. On niin paljon kaikkia mielenkiintoisia mestoja joissa haluis käydä!



Tein mä vähän muutakin. Kotijuttuja, esimerkiks ruokaa illalle. Mä oon opetellu tekee gluteenitonta pizzaa. No eipä se oo mitään opettelua tarvinnu, helppo homma. Pizzoista on tullu hyviä, parhaita mun tekemiä koskaan. Gluteeniton pizzapohja on koostumukseltaan vähän erilainen kun normi. Maku on melkeimpä parempi.



Juuson posset kävi pikaisella vierailulla. Vähän piti matkakuumeilla. Juuso tuli töitä joskus viiden jälkeen. Loppuilta jatkui samoissa merkeissä, mä tuijottelin vielä jonkun verran koneen näyttöä ja Juuso telkkaria. Jossain vaiheessa mulla alkoi pää hajota ja oli pakko käydä pikaisella happihyppelyllä. :D



Sit taas Juuson viekkuun sohvalle. Joskus tällänen löysäily on ihan jees, mut kyllä mä nyt jo kaipaan vähän muuta. Kohta tulee väkisinkin liikuttua enemmän kun alkaa duunit lentokentällä. Nyt kun oon taas ollu sieltä jonkun aikaa pois, vähän pelkään minkälaista siellä on kun meen takas. Näihin aikoihin vuodesta jengillä alkaa pahasti keittää kiinni eikä yleisfiilis oo kovin hyvä. Toivottavasti ite jaksaa pysyy edes jotenkin positiivisena vaikka muut kasvattaiskin kilsan mittaista tattia otsaan. Myös Juuso aloittaa putken kentällä.

BTW, Tää on 1000. postaus tässä blogissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti