9.10.2014

Shoppailemassa

Eilen Juuso tuli mun kanssa hengailemaan keskustaan kun pääsin duunista. Mun täytyi ostaa vähän kosmetiikka tuotteita ja uusi sukkahousuja. Kosmetiikan hankkiminen on aina turhauttavaa kun en tiiä mistään mitään, eikä tollaset jutut edes kovin paljoo kiinnosta. Nyt olis Hullut Päivät, ehkä sieltä vois löytää jotain. Mentiin kuitenkin suorinta tietä Ruotoon ja shoppailtiin molemmat ihan innoissaan uusia perhonsidontamateriaaleja. Vietettiin Ruodossa tovi ja saatiin vähän sidontaneuvojakin. Joonas näytti miten haukiperhoja sidotaan, mä oon nyt ihan innoissani niistä! Kaiken tän shoppailun keskellä unohtui kaikki kosmetiikat ja myös sukkahousut jäi ostamatta. :D



Mä tein muutama viikko sitten kivan kenkälöydön! Tai itseasiassa mun sisko Viivi teki. Oli pakko ostaa samanlaiset. Kuvissa näkyvät kengät on kumpparit. Ihan nerokkaat, suojaa syksyisiltä säiltä, on mukavat jalassa, just mun tyyliset, eikä ees näytä kumppareilta. Mä varmaan kävelen nää puhki tän syksyn aikana. :D Onneks ei ollut kalliit. Nää löytyi Spiritstoren loppuunmyynnistä parilla kympillä.


Shoppailureissulta palattiin kotiin hypistelemään uusia sindontamatskuja. Täytyy varmaan vielä tällä viikolla tehdä toinen shoppailu, että saan ne mitä alunperin lähdin hakemaan... Työviikko alkaa pikkuhiljaa olla pulkassa. Vielä huominen ja sen jälkeen juhlitaan illalla vasta valmistunutta Jonnaa.

Kohta muuten tulee uusi Amaranthen levy! Pari biisiä on jo julkaistu ja ainakin ne kuulostaa hyvältä. No ei sinänsä yllätä. Ihan samaa tavaraa kun muukin Amaranthen matsku. Se toimii, joten mikäs siinä! Uusi levy Massive Addictive ilmestyy muutaman viikon päästä ja mä aijon ainakin sen heti hankkia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti