17.6.2015

25 vee kemut

Mun synttärikemupäivän aamu, eli viime la, lähti käyntiin siistissä säässä! Jee, vihdoin. Pakkasin aamulla viltin, juomapullon ja musaa reppuun ja painelin läheiseen puistoon hetkeks ottaa aurinkoa. Sain pienen päivetyksen pintaan ja lähin sen jälkeen laittautuu kemuja varten. Mä olin jo edellisenä päivänä päättäny mitä laitan päälle. Kävin hätäshoppaamassa uuden paidan kun mulla ei kauheesti oo mitään kivoja yläosia. Juuso oli töissä joten taistelin taas hiuksien kanssa yksin... En mä lopulta saanu niille kauheesti mitään tehtyä, joten annoin olla. Synttärilook oli kesäisen keveä. Viivi nappas pari kuvaa kun oltiin samossa juhlapaikalle. Ei yhtään mustaa!



Kerrankin mulla oli oikeesti hyvä olla jossain vaatteissa ja tunsin itteni jopa ihan kivan näköiseksi. Juuso vähän meinas dumata edellisenä päivänä ton uuden paidan. Jäbä oli siis makutuomarina. Oli kuulemma kun joku mummon pöytäliina. Pidin kuitenkin pääni ja hyvä niin. Kyllähän toi vähän muistuttaa jotain mummomaista, mutta mun mielestä sopii kuitenkin tähän kokonaisuuteen. :) Aikamoista suomineito fiilistä...

Järkkäsin kemut Lunassa. Mentiin sinne Viivin kanssa vähän aikaisemmin. Koko Luna oli yksityisessä käytössä klo 16-20. Mua vähän jännitti jaksaako porukka lähtee juhlimaan vielä noin aikaisin päivällä. Ite tykkään aina lähte mahd aikaisin. Jengiä alkoi kuitenkin onneks valumaan paikalle jo vähän jälkeen neljän ja siitä eteenpäin tasaiseen tahtiin. Kutsuja olin laittanu suunnilleen 100. Ihan toivotun verran porukkaa ei tullut, joten vinkattiin Lunan henkilökunnalle, että yksityistilaisuus kyltin voi heittää menee kun mahduttiin ihan hyvin mun synttäriporukan voimin terdelle. Mikä sen parempi paikka tälläisenä päivänä.











Toisaalta oli ihan hyvä, että porukkaa ei ollut kun se parisenkymmentä. Onhan se nyt jo aika iso määrä jengiä! Musta tuntui että en ees ehtiny kunnolla juttelee kaikille. Säntäilin pöydästä pöytään. Onneks melkein kaikille paikalla oli joku tuttu niin oli ainakin jotain juttuseuraa. :) Myöhemmin illalla siirryttiin sisätiloihin. Illan ohjelmassa oli Liivit Boysin keikka kaikkine vierailijoineen. Vilkkukin pääs lavalle!



Joskus myöhään illalla lähdettiin vielä pienemmällä porukalla jatkoille Dondoon. Mä en ollu käyny siellä vissiin reiluun vuoteen. Ei sinne nyt mikään hirvee hinku koskaan oo, mut itse en jaksanu lähtee sokkailee stadiin, joten Dondo kävi sijaintinsa takia oikein hyvin. Siellä tuli taas danssattua ja ainakin mulla oli hauskaa. Koko päivä oli mukava. Iso kiitos kaikille ketkä jaksoi raahautua paikalle, arvostan kovasti. Kiitos, kiitos, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti