12.1.2016

Kotipäivä

Viime viikolla työpäiviä oli kuusi kappaletta, tällä viikolla on vähän kevyempi viikko. Vain kolme vuoroa. Nyt vietetään molemmat paria vapaapäivää. Myös viikonloppuna on vapaata, koska lähdetään Tampereelle. Eilen oli ihanaa kun ei tarvinnu laittaa herätyskelloa soimaan. Juuso lähti jo aikaisin hoitelemaan muutamia asioita, mut mä nukuin jopa puol kymppiin. Teki hyvää.  Mä olin melkein koko päivän itekseni, joka oli myös jees. Ollaan tässä listassa Juuson kanssa päivittäin samassa tiimissä, joten pieni hetki omaa aikaa tekee molemmille aika hyvää. Juuso kävi treenailee rumpuja ja mä kävin salilla. Aattelin että olisin tehny jotain muutakin, mut sit olikin koko päivän vaan kotona. Ei noi pakkaset hirveesti innosta ulkoilemaan. Illalla syötiin yhdessä.




Saatiin Viiviltä ja Nasselta viikonloppuna hirven lihaa. Tehtiin hirvipataa uunissa. Mun mielestä riistaruuat on hyviä. Lihasta tulee hauduttamalla ihanan mureeta. Lisäks siinä on hyvin protskuu ja aika vähän rasvaa. Toimii! Yleensä mua alkaa ahdistaa tälläset päivät kun ei tee kauheesti mitään, mut tällä kertaa ei oikeestaan. Viime viikko oli töiden kannalta aika kiireinen, joten oli varmaan ihan ok olla tekemättä mitään. Tänään vois sitten ehkä uskaltautua pois neljän seinän sisältä... :D  Aloitetaan taas aamupäiväisellä punttitreenillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti