2.2.2016

Terkut sairastuvalta

Sunnuntai alkoi ihan normista. Heräiltiin ihan perus fiiliksissä, syötiin aamupalaa ja juotiin kahvit. Jossain vaiheessa Juuso alko valittelee outoo oloo, eikä menny sit kauan kun jäbä olikin jo halailemassa pönttöö... Voi ei. Soitto töihin ja päiväks sohvalle. Mulla oli kaikki hyvin joten ite lähin tietty kentälle. Ennen lähtöö kauhistelin, että toivottavasti pöpö ei tuu mullekkin. Aika hyvin ollaan säästytty jos toisella on ollu joku vatsapöpö. Työpäivä meni ihan hyvin, mut dösässä matkalla himaan mullakin tuli outo olo. Kun pääsin himaan, alkoi kuume nousta. Juuso makas samoissa oloissa sohvalla, mä roudasin kaikkee pehmeetä sohvan viereen lattialle ja liityin seuraan.


Tyhmää olla samaan aikaan kipeenä kun kummastakaan ei oo oikein mitään apua toiselle. Molemmat on ihan yhtä töttöröö. Maanantai oli sopivasti vapaata ja koko päivä meni parannellessa. Juuso ei enää halaillu pönttöö ja se mikä on ihme, mä selvisin vaan pelkällä kuvotuksella ja sillä kuumeella. Siitä on varmaan vuos kun mulla on ollu viimeks sen verran kuumetta. Olin ihan pihalla. :D Paras fiilis on se kun kuumeen antaa laskee itestään. Tuntuu jotenkin puhdistuneelta. Tänään olo on jo parempi. Vähän harmitti et oltiin sunnuntaina, just ennen kun Juuso alko laatottaa, varattu päiväristeily Tallinaan maanantaille. Sen piti olla kiva extemporereissu, mut nyt ei vaan kyenny. Onneks hirveetä rahallista tappioo ei tullu, kun meillä oli lahjakortti. Ollaan nyt neljä euroa köyhempiä... Täytyy kattoo jos pääs tässä vielä käyttämään sen uudestaan joku toinen päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti