13.10.2013

Hullut ostokset

Eiliseltä Stockan reissulta tarttui messiin muutakin kun ne leffaliput. Alkuun olin jo juoksemassa ulos koko kauppakeskuksesta heti kun sain liput kouraan, mut sit pysähdyinkin kosmetiikkaosaston kohdalla.


Kiertelin siellä hetken ja tein pari ostosta. Kaksi DKNY hajuvettä ja Color maskin. Hajuvedet oli 45 euroa yhteensä ja Color mask kympin. Mä oon tosi huono löytämään ittelleni hajuvesiä kun tosi monet ei mun mielestä haise hyvältä, mut nyt löytyi kaksi hyvää. Color maskit oon todennut hyväksi jo aijemmin ja kiva että ne oli nyt tarjouksessa. :) En olis uskonu et löydän Hulluilta päiviltä mitään!

4 kommenttia:

  1. Ööö miten oot saanu colormaskin jo eilen tarjouksesta ku sen piti tulla vasta tänään tarjoukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin ihmettelin. Hyllyssä luki normaali hinta, mut kun kassaneiti löi sen kassaan, oli siinä jo tarjous. :D

      Poista
    2. Huijaus hullut päivät :D

      Poista