10.9.2014

Duuniiiduunii

Taas on ollut vähän hiljaista kirjoittelun suhteen. Kai se on välillä ihan hyvä antaa blogin vaan olla, jos ei oo mitään inspaavaa josta kirjoittaa. Ja toinen juttu, oon nyt ollut työn puolesta tietokoneella noin 8h per päivä, joten sitä koneella istumista ei kaipaa niin paljon kun yleensä. :D Aamudatauksesta en kyllä luovu.

Tänään meinas mennä pasmat sekaisin aamulla. Kun on Calcuksella, herään aina vähän kuuden jälkeen. Juuso jatkaa uniaan tyytyväisenä muutaman tunnin ajan. Tänään kuitenkin myös Juuso oli jalkeilla jo aikaisin ja kun mä tulin aamulenkiltä, oli jäbä oli koneella! Voi kuulostaa omimiselta, mutta meil on vähän sellanen diili, et mä saan hoitaa omia juttujani aamulla koneella ja Juuso iPadilla, jos ollaan samaan aikaan hereillä. No ei menny kauaa kun Juuso läks kalaan ja mä sain pakollisen dataushetkeni.

Hehe, huomatkaa hieno taulu toimiston seinällä… Ei olla hirveen fiilareissa siitä. :D Viime viikko oli tooooosi väsynyt ja sama jatkui vielä viikonlopun jälkeen, mutta nyt jo pirtsakampaan suuntaan. Polvikin on jo oikeestaan aika kunnossa ja oon päässy taas aamulenkeille. Ne piristää aina hyvin. Töissä on ollu ihan mukavaa. Parin viikon aikana on ollu kolme eri lehteä työnalla. Oon ollu ihan liekeissä taittamisesta. Varsinkin tällä viikolla! Ei yhtäkään kuvauskeikkaa, pelkästään toimistopäiviä ja raivotaittoa. Nyt ei olis edes kauhee hoppu, mut hiiri viuhuu minkä kerkeää siltikin. Päivätkin menee tällä tavalla nopeesti.

Huomenna on viimeinen päivä toimistolla. Perjantaina käyn kääntymässä kentällä ja lauantaina hypätään autoon ja hurautetaan Pohjois-Karjalaan, Juuson isovanhempien luokse pariksi päiväksi. Alkuviikosta mennään Kotkaan kalaan. Siellä ollaan näillänäkyminen yöksi yö. Taas pääsee autoon nukkumaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti