7.9.2014

Taas viikonlopussa

Hyvää postaustahtia... Justhan mä kirjotin edellisestä viikonlopusta. Tää vklp oli jo vähän venattu. Kaksi edellistä meni duunissa ja siitä asti oon tehny töitä aikalailla putkeen. Nyt vapaata, jes! Perjantaina lähdin Calcukselta kotiin toooosi väsyneenä. Pilkin jo junassa, tais duuniputki tehdä tehtävänsä vaikka onkin ollu aika iisii. Illalla otin pienet tunnin tirsat, joka vähän piristi. Sen jälkeen lähdin Juuson duunipaikalle oottelee et Juuso pääsee veke. Lähettiin suoraan sieltä VKK:lle yöksi kalaan.




Yö oli kiva, vaikka mulla alkoi aamuyöstä tulla vähän kylmä. Täyty käydä hetken aikaa lämmittelemässä autossa. Mulla oli ihan hyvin päällä, mut väsy ja aamun kosteus tekee aina viileeks. Luvat loppui aamulla klo 6. Lähettiin silmät ristissä himaan nukkumaan. Nelisen tuntia saatiin nukutuksi.

Juuso lähti iltapäivällä taas töihin. Mä jäin vielä nauttimaan "aamukahvia", ennen kun sain itteeni niskasta kiinni ja freesiydyttyä. Olin lähdössä Juuson äidin tupareihin. Olisin kovasti kaivannu Juuson apua hiuksien kanssa. :D Poltin sormeni ja hermoni. En ees muista millon olisin ite yrittäny kihartaa...


Olin Päivin luona ensimmäinen. Tais siis muutamat oli kerenny jo lähtemään. Loput valui pikkuhiljaa myös paikalle. Oli pikkusen höpsähtänyt fiilis edellisen yön takia. Ihan hyvin kuitenkin jaksoin sit valvoa.


Juusokin tuli puolenyön aikaan piipahtamaan ja hakemaan mua. Kun tultiin himaan, oli pakko painuu samantien nukkumaan. Uni tuli aika hätäseen ja aamulla herättiin vasta kybän jälkeen herätyskelloon. Juuso on lähdössä kohta soittotreeneihin ja sen jälkeen taas illaksi töihin. Onneksi ensi viikko on toista vuoroa, kerkee tehdä yhdessäkin jotain kivaa. Mä ajattelin pyhittää tän päivän salille ja ehkä kodin siivoomiselle. Huomenna taas aikainen herääminen ja töihin. Neljä päivää Calcuksella, yksi kentällä ja viikonloppu vapaata. Tulevalle viikonlopulle on vähän enemmän suunnitelmia, täytyy kattoa mihin päädytään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti