24.9.2014

Ilta Bravuriassa

Just eilen höpöttelin yhteisen ajan puutteesta. Eilen sitä sitten järkättiin. Mä jäin töiden jälkeen keskustaan, myös Juuso tuli paikalle hetken päästä. Käytiin Ruodossa shoppaamassa vähän uusia perhonsidonta matskuja ja sen jälkeen syömään. Meillä oli -4e alekupungin, jotka kävi muutamiin S-Ryhmän rafloihin, joten paikaksi valikoitui yksi niistä, italialaistyyliseen Bravuriaan. Ei oltu käyty siellä ennen. Millonkohan me ollaan edes käyty jossain raflassa yhessä syömässä? Ei piiiiiiitkään aikaan varmaankaan kun ei voi muistaa.


Mä tilasin listalta kasvisannoksen. Juuso otti kanaa pestolla. Mä tilaan tosi harvoin ravintolassa kasvisjuttuja. Usein syön salaattia tai jotain lihajuttua. En tiiä miks, kun tykkään kuitenkin myös kasvisruuista ja ne on usein listan halvimpia. Mun annoksessa oli kesäkurpitsaa, kirsikkatomaatteja, paprikaa, pinaattia ja quornia. Päällä parmesaania ja rucolaa. Quorn oli mulle täysin uusi juttu. Se on jotain sieniproteiini valmistetta ja tarkoitettu lihan korvikkeeksi. Ihan ok, mut kyllä me enemmän diggaan tofusta. Molempien ruuat oli jees!

Syömisen jälkeen käytiin vielä jälkkärillä Olutravintola Kitty'sissä. Ihan hauskaa vaihtelua tälläinen. Usein töiden jälkeen, varsinkin jos oon ollu Calcuksella, tulee lähteddyä vaan salilla tai oltua himassa. Vaihtelu jatkuu vielä tänäänkin. Nyt on Rakkautta&Anarkiaa leffafestarit jälleen ja ollaan menossa kattomaan yks dokkari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti