12.3.2014

Lettupäivä

Tää viikko alkoi hurjasti yhdellä työvuorolla, jonka jälkeen oli taas yksi vapaa. Juusokin tuli kipeeks, joten saatiin sattumalta yhteinen vapaa. Jäbä tais saada sen saman flunssan joka mullakin oli tässä ihan äskettäin. Juuson täytyy hakee saikut aina lähetteellä Flamingon Diacorista. Mentiin sinne yhdessä käymään.




Mä halusin testaa vähän tällästä boyfriend lookia, joten kaapista lainaan Juusben pöksyt ja testailemaan. Kätevää olla samaa koko niin von käyttää jotain vaatteita ristiin. Juusokin on välillä lainannut mun yksiä housuja.

Diacorin reissulla käytiin myös parissa kaupassa Jumbossa. Mä löysin uudet kengät salille ja uuden pipon. Talvi alkaa pikkuhiljaa väistyä, mut meikä hommailee superlämpimiä pipoja... No entäs se kuuluisa takatalvi!


Molemmat löytyi löytyi samasta putiikista, jonka nimee en nyt kuollakseni muista. :D Se on siellä aika lähellä Partiaittaa ja jotain tosta urheiluliikettä. Pipo oli -60% alennuksessa, samoin ne salikengät.



Mä oon pikkuhiljaa alkanu vähän panostaa treenauskamoihin. Vaatteet ei oo vieläkään aina ihan viimeisen päälle tyylikkäät, mut se ei haittaa. Mä en tajuu miten joskus en oo käyttäny salilla edes urheilurintsikoita!! Mä en tajuu miten oon edes pärjännyt joskus ilman niitä... Nyt tuntuis ihan kauheelta.

Kun tultiin Jumbosta, oltiin loppupäivä/ilta ihan rauhassa kotona. Käytiin vuokraa alakerran Filkkarista Gravity. Mä testasin eilen ekaa kertaa tehdä monissa blogeissa pyörineitä banaanilettuja. Miten helppoja!


Jotkut on ylistänyt näitä ihan taivaisiin, mut oon myös kuullut kommenttia että maistuu munakkaalta jossa on banaania ja että paistaminen on vaikeeta. Ohjetta sovelsin ihan pikkusen, laitoin kahden banaanin, neljän kananmunan ja leivinjauheen lisäksi iiiiiiiiihan skidisti suolaa ja n. 1 rkl ohrahiutaleita. Paistaminen on oli helppoo, jos teki tarpeeks pieniä lättyjä. Ne sai käännettyä hyvin. Lettujen lisukkeeksi laitettiin mustikoita, nokare mascarponejuusto ja päälle vielä hunajaa. Melkein olis kyllä menny sellasenaankin.

Ihan superhyvää!! Tehdään kyllä joskus toistekin. Melkein yhtähyviä kun ihan normaalit letut, vaikka niitä on kyllä vaikee päihittää millään, kun ne on vaan parhaita. Meil oli molemmilla neljä lettuu, eikä tullu edes ähkyä.

Tänään alkaa loppuviikon putki Calcuksella. Kohta täytyy valmistautua lähtöön. Aamulla oli kiva käydä lenkillä, kun ei ollu vielä paljon porukkaa liikenteessä. Yleensä käyn tekee aamulenkkini vasta paria tuntia myöhemmin, kun ei tarvii heti aamusta lähtee mihinkään. Tää on kivaa vaihtelua rytmiin. 

Mukavaa keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti