25.3.2014

Lisää shoppailua

Tänään mulla alkoi työt puoli kahdelta ja Juusokin oli menossa iltaan. Saatiin molemmat nukkuu pitkään kun ei ollu kiire. Mä tosin heräsin jo kasilta. Siinä mä sit räpläsin puhelinta ja odottelin et Juuso herää. Voi Candy Crush, miten koukuttava oletkaan... Aamutoimien jälkeen lähettiin taas käymään Myyrmannissa.


Mä halusin löytää itelleni uuden takin. Mulla ei oo kauheesti takkeja kevääseen tai syksyyn. Nahkatakki on jees, mut välillä olis kiva käyttää vähän pidempää. Siihen tarkotukseen mulla on Saksan armeijan takki, mut ei sitäkään aina voi käyttää kun se on vähän raffi joihinkin mestoihin. Uusi takki löytyi Vero Modasta. Siitä lisää myöhemmin. Shoppailujen lomassa käytiin lounaalla Kiinalaisessa buffetissa.


Ilta meni duunissa. Pääsin vähän aikasemmin himaan kun oli hiljaista. Rahaahan siinä tietysti menettää, mut aina ei vaan jaksa jäädä jos on mahdollisuus lähtee kotiin. Muutenkin oli aika tukala olo. Osaakohan joku auttaa mua. Mikä mahtaa olla vialla kun mun maha turpoo ihan törkeeks palloksi, varsinkin iltaisin mut usein se alkaa jo päivällä. Aamut on kuitenkin ihan jees. Tuntuu et ihan sama mitä mä syön, käy noin. On aika ärsyttävää. Ei tee mieli tehdä mitään tai nähdä ketään iltaisin kun on niin tukala olo. Mahasta tulee siis ihan pinkeä, kivikova ja välillä myös pistelee. Ääääh, en jaksa tällästä pelleilyy.

6 kommenttia:

  1. Hei tosta mahasta, mee ihmeessä testaamaan, et onks sulla mahollisesti allergiaa johonkin ruoka-aineeseen. Mitä oon monilta kuullu, niin tommonen turpoomien ja pinkeus on johtunu laktoosista tai joistain viljoista. Testaamalla ei hävii mitään, paitsi verikokeessa vähän verta hetkeksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun en jaksais raahautuu päivystykseen sen takia... :/ :D

      Poista
  2. Maitoa ja/tai gluteenia mäkin epäilisin... kokeile pari viikkoa olla ilman maitotuotteita ja viljoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noi kävässy mielessä. Ihmettelen vaan kun kumpaakin käytän aika vähän. Täytyy ehkä testaa sit jättää kokonaan pois. Oon myös miettiny voiko soijajutut aiheuttaa tällästä? :D Oon tässä nyt pari viikkoa käyttänyt soijamaitoa ja "jugurttia" ja tuntuu et noi mahahommat on pahentunu siinä ajassa...

      Poista
  3. Soija voi turvottaa joillakin ihmisillä pahemmin kuin maito. Jos on myös taipumusta ärtyneen suolen-oireyhtymään, niin siinä on monia eri ruokaineita, jotka eivät sovi. Oireet voivat alkaa iän myötä pahentua, vaikka ennemmin olisi ollut terve. Kannattaa pitää ruokapäiväkirjaa, niin siitä saa paremman kokonaiskuvan syömisistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ruokapäiväkirja olis varmaan aika hyvä! Sit jos käy lääkärissä niin on helppo jo vähän kattoa että mikä mättää. Nyt oon jättäny noi soijat pois! Tofua söin yks päivä vielä ja taas tuli maha pipiks.

      Poista