15.3.2014

Muutamana sana viikosta

Taas ollaan viikonlopussa. Mä oon tainnu kirjottaa tiistain jutuista viimeksi? Keskiviikkona menin Calcukselle. Mulla on sen takia ollu nyt viimeisimpinä päivinä hyvä fiilis. Musta tuntuu että en oo jaksanu kunnolla hymyillä vähään aikaan, mutta nyt on ollu hymy naamalla viime päivinä. Ei mitään erikoista, perushommia ja meininkiä mut jotenkin fiilis on ollu hyvä. Työntekeminen on kivaa. Katotaa mitä käy taas ens viikon jälkeen kun tulee paluu arkeen ja epäsäännölliseen työrytmiin ja elämään.


Eilen oli vähän poikkeuksellinen perjantai. Mä olin pitkästä aikaa Saapaspartiossa mukana. Mä oon alottanut Saapastoiminnassa vuonna 2008 ja sen jälkeen oon ollu satunnaisesti partiossa mukana. Saapas on siis seurakunnan yksi vapaaehtois homma. Liikutaan perjantaisin pitkin Länsi-Vantaata ja katsotaan että nuoremmalla väellä on kaikki ok perjantain riennoissa. Myös muualla Suomessa on Saapaspartioita.


Oli kivaa olla pitkästä aikaa. Meitä oli tällä kertaa neljä tyyppiä partioimassa, välillä on enemmänkin. Oli kivaa nähä Annea, jonka kanssa oon ollu Lapin vaelluksilla pari kertaa. Myös viimeisimmällä, eli justiinsa Saapaslaisille tarkoitetulla vaelluksella. Oli myös kiva nähdä Veksua, joka on saappaan vetäjänä. Yks heppu oli mulle aika tuntematon. Saappaassa tapahtuneista asioista ei saa pahemmin puhua, mut sen voin sanoo et eilinen oli hiljainen. :) Tulin jo ennen puoltayötä kotiin nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti