8.5.2015

Kevät tuleeeeee!

Tai kohtahan se on jo kesä... Mulla on niin kevättä rinnassa et jeee! Vaikka kelit ei oo nyt ees ollu mitkään ihan parhaat parina viimeisenä päivänä, on mulla kuitenkin hyvä keväinen olo. Gotlannissa kevät ei ollu vielä niin pitkällä, joten koko höskän oikeestaan unohti. Kun tultiin bäkkiin, oli kiva huomata pikkuhiljaa enemmän ja enemmän vihertävät puut ja ihana kevään tuoksu. Vaikka keväitä on tässä tullu jo muutamat nähnyy, on se aina yhtä makeeta. Mun kroppa käy ihan ylikierroksilla ja haluisin vaan kokoajan tehä kaikkee siistii. :D Fiilis nousee entisestään kun katsoo tulevia säätiedotteita. Aika lämmintä keliä luvassa.


Tänään päättyy taas joksikin aikaa mun hommat Calcuksella. Maaliskuun puolenvälin tienoilla mä alotin. Mukavaa on ollu. Takaisin palaan vasta loppukesällä tai syksyllä. Vähän harmillista tavallaan, mutta on aina ihan virkistävää tehdä muita hommia välissä. Sillein ainakin mielenkiinto pysyy yllä.



Ens viikolla siirryn taas lentokentälle tekee pätkävuoroja. Toivin että saisin sieltäkin edes muutamia vähän pidempiä vuoroja joskus. Lyhyet on kyllä oikeesti näin keväällä/kesällä paljon miellyttävämpiä, mutta sit ei kauheesti palkkapäivänä innosta hypitä. Rahaa on kuitenkin jo säästetty kesän reissuja varten, joten eiköhän tää tästä. Tällänen vapaus on jees, vaikka se joskus stressaakin vähän. Veikkaan että kesästä tulee rahallisesti tiukin ikinä, mutta ihan saletisti kaikki on sen arvoista. Mä ootan kaikkia kesän juttuja niin paljon.

Ens viikolla oli tarkotus myös alottaa salitreenit uudestaan. Mulla on nyt tullu taukoa. Ensiks taukoa piti olla suunnilleen viikko, mut sit tulin kipeeks ja tuli myös kaikkia kivoja hommia. Lopulta treenitauko on venyny reilun kolme viikkoo. Vaikka tykkään tosi paljon treenaamisesta, on tää treenaamattomuuskin ollu hetkellisti ihan hyvä juttu. Kun on päivät töissä 9-17, ei illalle jää muuta aikaa kun se treeni. Näin keväällä on iltasin ollu kiva puuhata jotain muuta ja oltiihan me reissussakin. Kun duunit kentällä alkaa, saan salit sijoitettua aamupäivään. Katotaan miten treenit alkaa tullata kun taukoo on ollu mun mittapuulla aika pitkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti