29.5.2015

Risuja vai ruusuja

Perjantaiiiiii, viikonloppu vapaata jeeee! Edellisestä postauksesta on taas sata vuotta... Käytiin viime viikonloppuna Juuson kanssa Kotkassa, siitä juttua toisessa blogissa. Muut päivät onkin mennyt vaan salilla ja töissä. Eilinen oli vapaa. Käytin vapaapäivän ihan vaan lööbailuun. Kävin moikkaa arskaa jokiksessa ja loppupäivän hoidin kämpppää kuosiin. Ihanaa kun viikonlopun voi alottaa siistissä kodissa!



Siivoomisen lomassa tein pienen sisustus proggiksen. Tai ei sitä edes mikskään proggikseksi voi sanoo, ripustin vaan koristeen seinälle. :D Raahasin Gotlannin reissulta siistin oksan mukanani ja nyt löysin sille kivan paikan himasta. Mä oon ihan hulluna oksiin... Paljaat puut luonnossa on jotenkin tosi maagisen ja hienon näköisiä. Myös kotona tykkään mieluumin koristella kämppää mageilla risuilla kun esim kukilla. Kukat on hienompia luonnossa kun jossain purkissa. Meidän kämpässä on Vallilan kelohonka verhot, joten Gotlannin oksa sopii kivasti sisustukseen poronsarvien kaveriksi. Mä ja mun oksarakkaus on vähän läppä tässä taloudessa.



Osa kämpästä on vielä vähän rempallaan... Kun kelit on ollu aika viileitä, ei oo tullu hengattua partsilla ollenkaan. Meidän kivasti sisustettu iso partsi on tällä hetkellä kalastuskamojen säilytyspaikkana. Mä vihaan sitä että partsilla on jotain ylimääräistä tavaraa, mutta jotenkin tää homma on nyt lähteny ihan käsistä. Tän viikonlopun aikana tähän pelleilyyn tulee muutos. :D Sit on kesähuone valmiina käyttöön.



Kohta on taas aika lähtee duuniin. Mulla on pari viimeistä viikkoo ollu melkeimpä pelkästään iltavuoroja ja ne on alkanu nyppii ihan reippaasti. En oo ikinä tykänny illoista töissä. Mieluumin herään aikaisin ja teen saman määrän hommia päivän aikana. Tänään on onneks lyhyt vuoro ja pääsen jo viiden jälkeen himaan. Seuraavalle parille viikolle on töitä aika vähän. Kesän ekat kalareissut on jo ens viikolla! Pari trippiä eri puolille Suomea. Kivaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti