21.5.2015

Viime viikkojen tapahtumia

Taas on tullu vähän taukoa kirjottamisesta. Mä alotin duunit kentällä, ihan perus meininkiä. Välillä jees, välillä ei jaksais. Salitkin taas aloitettu. Ihan hyvältä tuntuu, vaikka vähän kroppa tuntuu kyllä heikolta.  Oon fiilistelly kevättä. Kevään tuoksu on huumaava ja vihreet lehdet koukuttaa tuijottamaan luontoa. Viime viikolla olin ihanissa kevät häissä. Helatorstaina tanssittiin mun vanhan duunikaverin häitä. Mä olin siellä virallisena kuvaajana.






Koko päivän kestävä hääkuvauskeikka on kyllä ihan verrattavissa mihin tahansa työpäivään, vaikka sen mieltääkin enemmän hupihommiksi kun työksi. Illalla kotiin tullessa olin ihan töttöröö. Mukavaa oli silti. :)

Olin koko edellisen viikonlopun pitkästä aikaa töissä. Vasta nyt menneenä tiistaina oli eka vapaapäivä. Lähettiin Juuson, Veeran ja faijan kanssa käymään pikaisella visiitillä mökillä. Mä kävin kalassa (hei ylläri), saunottiin ja syötiin hyvin. Mökillä kevät ei ollu ihan vielä niin pitkällä kun kotikulmilla. Aika jännää miten tollanen parin sadan kilometrin ero vaikuttaa niin paljon. Mökillä oli kiva käydä oltiikin vaan yksi yö.




Kohta taas duuniin. Viikonloppu on taas vapaata. Sillon tiedossa ainakin kalajuttuja. Ainakin sunnuntaille, mut ehkä molemmille päiville. On niin outoo et kesä on ihan kohta! Mä voisin fiilistellä tätä kevättä vielä pitempäänkin, mut on myös ihanaa että kesä tulee. Vielä ei vaan yhtään tunnu siltä kun ei oo kertaakaan ollu kunnolla lämmintä. Ehkä ensi viikolla? Sen jälkeen onkin jo kesäkuu. :) Mun synttäritkin lähenee. Muutama viikko niin täytän 25.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti