22.3.2015

Lauantai & sunnuntai

On tää vaan niin paljon mukavampaa kun työt menee niin että arki tehään hommii ja viikonloppu höllätään. Mä tykkään viikonlopun fiiliksestä. Kaikki on paljon paremmalla ja rennommalla fiiliksellä. Myös meidän huushollissa viikonloppu alkoi rennolla meiningillä. Nukuttiin niin pitkään kun nukutti, ei tosin kovin pitkään, ehkä kasiin tai puol ysiin. Mä tein heti herättyäni pienen joogaharjoituksen, jonka jälkeen mussutettiin aamupalaa ja mä lähdin salilla. Aamupäivästä valmistauduttiin lähtee ulos haukkaa happee.


Sillävälin kun mä laittauduin Juuso soitteli kitaraa. Mun seukkailukumppanit ja myös kaikki vanhat ihastukset on kaikki ollu musasta kiinnostuneita. Mun mielestä rumpalit näyttää coolilta lavalla, mut pakko myöntää et myös kitaraa soittava mies on aika kiva ilmestys. Varsinkin kameran linssin läpi.


Keli oli lauantaina aika kirpee, mut päätettiin silti lähtee pitää heittotreenit Vantaankoskelle. Tuuli oli aika kreisii välillä, näpit oli jäässä ja vaparenkaat myös. Hulvaton nauru piti lämpimänä. Naurettiin mun sekoiluille kun kokeilin sellaista vapaa, jolla heitetään heittokisoissa pituutta. Ei menny ku Strömsössä. :D




Ilta vietettiin Kivivstössä Anskun 23vee kakkukahveilla. Muutaman kemutus viikonlopun jälkeen tuntui aika hyvältä ottaa ihan iisisti. Oli kiva tulla suht aikaisin kotiin omalle sohvalle röhnöttämään. Tänään ei ollut mitään erikoista suunnitteilla. Päätettiin aamupäivästä lähtee tsekkaamaan Myyrmäen uutta asemaa, joka oli just valmistunu rempasta. Se oli maalattu siististi ja muutenkin rempattu vähän freesimpään kuntoon. Aseman alakertaan oli tullu myös pieni snägärin tyyppinen rafla. Samoilla hoodeilla oli myös tuotu piano, jota saa ihan kuka vaan soittaa. Tälle pianolle mulle on vähän tunnearvoa, se on Ukin kodista lähtöisin ja faija on soittanu sillä lapsuutensa. Toivon että jengi osaa arvostaa tällästä juttua ja pitää sen kunnossa. Uudesta asemasta oli juttuja NYTissä.





Uusien mestojen tutkailun jälkeen mentiin hetkeks Myyrmanniin pörräämään. Käytiin myös syömässä Burger Kingissä. BK:ssa ei oo mitään gluteenittomia hamppareita, joten mä otin salaattia. En kyllä olis ees kaipaillu mitään burgereita. Salaatti oli kyl vähän heikko esitys, kana maistu nihkeeltä, kastike oli vähän ällöö ja koko salaatti oli aika tylsä. Hesestä jä mäkkäristä saa paljon paremmat salaatit. :)

Juuso lähti äskeittäin joululahjaks saadulle Devin Townsendin keikalle. Mun piti mennä salille, mut olo on hieman puolikuntoinen ja lämpöäkin ehkä vähän. Nyt yritän tehdä kaikkeni että tyhmä olo menis ohi ja huomenna kaikki olis taas kuosissa. Teetä naamaan ja lepäämään, siitä taitaa olla tää ilta tehty!

En oo muuten yhtään tyytyväinen tohon banneriin. Edellinen banneri oli tosi pitkään ja aloin kyllästyy siihen, joten yritin väsätä uutta. Nyt kuitenkin tuntuu että en osaa ehkä luopuu siitä vanhasta. :D Täytyy vielä yrittää jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti