21.3.2015

Maaliskuu vuosien takaa

Musta on aina hauskaa muistella vanhoja. Ei sillä, että haikailisin vanhojen juttujen perään, musta vaan on kivaa kelailla mitä kaikkee vuosien varrella on tapahtunu. Tää blogi auttaa mua siinä kivasti. Tarkistan aina millaset kelit on milloinkin ollu, kenen kanssa oon hengannu ja mitä kaikkee on tullu puuhattua. Nyt aloin selailla mitä kaikkee on mahtunu näiden blogivuosien sisään maaliskuussa suunnilleen samoihin aikoihin kun nyt. Ekalta blogivuodelta ei oo maaliskuulta vielä juttua. Vähän keväämmällä blogi täyttää 5 vuotta!

Maaliskuu neljä vuotta sitten

Tein hullusti töitä, kolmessa eri paikassa. Olin pari kuukautta sitten aloittanut lentokentällä ja samaan syssyyn pääsin vielä freelancertaittajaksi City-lehdelle. Näiden kahden välillä pallottelin tosi tiiviisti. Parhaimillaan (tai pahimmillaan) olin aamupäivän Cityllä ja lähdin sieltä suoraan koko illaksi vielä kentälle. Perjantaisin olin pyörittämässä nuorisokahvilaa Kannistossa. Rahan tuloa ei voinut estää... :D Asuin vielä vanhempien luona ja sain säästettyy hyvin rahaa. Se oli tarpeellista, koska aika yllättäen muutin noin puolen vuoden päästä pois. Kevättalvella tuli hengattua aika paljon Juuson kanssa, ei siis oltu vielä yhdessä. Mieli oli näihin aikoihin vähän synkeä ja Juuson kanssa hengaus sai fiiliksen aina paremmaks.




Maaliskuu kolme vuotta sitten

Oltiin Juuson kans muutettu joitain kuukausia sitten saman katon alle Martsariin. Mä olin edelleen kentällä ja myös Cityllä. Nyt en kuitenkaan enää pallotellut randomisti kahden duunin välillä, vaan sain Cityltä vähän pidemmäksi aikaa hommia. Taisin olla koko maaliskuun taittohommissa. Juuso kävi vielä lukioo. Näistä ajoista on pakko mainita, että tuli kemutettua varmaan enemmän kun koskaan. :D Aina oli viikonloppuisin jotain menoa jossain. Hahahh, kattokaa tota Juusben lettii. Vähä hassu mut ihan paras!




Maaliskuu kaksi vuotta sitten

Duunipaikka oli vaihtunut kokonaan alkuvuodesta. Nyt tein taittohommia täysipäiväisesti Calcuksella. Asuttiin edelleen samaisessa yksiössä, tosin mä asustelin siellä suurimman ajan itekseni kun Juuso oli intissä. Mulla on välillä vähän ikävä vanhaa yksiöö, se oli jotenkin kivan kompakti. Säilytystilan puutetta ei kyllä oo ikävä! Mun arki meni noihin aikoihin suunnilleen näin: Aamulla duuniin, illalla salille tai Santahaminaan. :D Siellä tuli ravattuu aika paljon. Jonkun verran näin myös kavereita. Mua naurattaa ne kerrat kun Juuso oli kiinni viikonlopun ja mä olin jossain muutamia kertoja kemuumassa. Kännissä on paljon kivempaa rymytä himaan kun on yksin haha...




Maaliskuu vuosi sitten

Vuosi sitten ei oikein tapahtunu mitään spessua. Koko alkukevät on mulle vähän piemennossa, kun olin fyysisesti vähän heikossa kunnossa. En ollu ihan terve. Oon niin iloinen että oon saanu vuodessa itteni taas kuntoon. Kevät alkoi myös viime vuonna semi aikaisin, näihin aikoihin osa lumista oli jo sulanu ja kevään merkit tullu esiin. Työjutut oli taas menny vähän uusiks ja tein pääsääntöisesti hommia kentällä.



Aika samanlaista tää elämä on näköjään kokoajan ollu. :D Nyt mulla onkin vähän tullu sellasia fiiliksiä, että haluisin mennä jotenkin eteenpäin. En tiedä millä tavalla, mut toivoisin jonkun muuttuvan tässä elämässä. Ehkä mulla on tulossa joku 25v "kriisi". Mä haluun tehä jotain repäisevää. Ei tässä elämässä mikään oo sinänsä vialla, oon ihan tyytyväinen kaikkeen mitä mulla on, joku kuitenkin vähän ahdistaa. Tuntuu hassulta kun tuttujen joukossa on tyyppejä ketkä on jotenkin asettunu aloilleen, osalla on jo lapsia ja monet näyttää olevan tyytyväisiä elämäänsä ja itseensä. Mä en oo kovin sinut vieläkään itseni kanssa ja tunnen olevani liian Peter Pan asettumaan aloilleen ja miettimään "aikuisten juttuja". En ees oikeestaan tiedä mitä mä tältä elämältä haluun. Ehkä yritän olla kelaamatta liikaa muita ja elää vaan päivä kerrallaan. Muutos tulee jos niin on tarkoitettu.

Loppu meni vähän diipiks, mut tollasia fiiliksia tässä nyt on ollu. :) Nyt lähen salille karistee hassut ajatukset ja sit lähetään nauttimaan ihana aurinkoisesta ja vissiin aika kirpsakasta säästä. Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti