10.6.2015

Pita 25

Kuhmosta kotiuduttu. Oli kiva reissu. Persaus puutui yhteensä suunnilleen 1200km verran! Lapin reissua odotellessa hahah. Sitä ennen hurautellaan vielä keski-suomeenkin. Maanantaina tultiin takaisin kotiin. Kuhmon löpinät kuvineen toisessa blogissa. Mä palasin heti tiistaina taas töihin, samoin Juuso. Tiistaina eli siis eilen, oli myös mun aika vanheta vuodella. 25 vee kilahti mittariin. Semipyöreet siis. Neljännesvuosisata. Juuso tuli hakee mua töistä, jonka jälkeen mentiin mun mamin luokse pistäytymään. Tässä meitsi tasan 25v:


Mä toin mukanani pullon shamppanjaa. Kilistelyn aiheita tulikin samalle päivälle kaksi. Mun synttäreiden lisäksi tehtiin päätös joka on muhinu jo jonkin aika mielessä. Ostettiin oma auto. Ollaan jonkun verran selailtu autoja netistä ja löydettiin viime viikon loppupuolella yksi aika kiinnostava. Juuso kävi eilen töidensä jälkeen tsekkaamassa sitä. Arvatkaa vaan oliko siisti fiilis kun Juusbelta tuli viesti autosta ja kädessä komeilevista avaimista! Sillä Juuso olikin mua jo sitten töistä hakemassa. :) Pääsin myös itse heti rattiin kokeilemaan ajoa. Meidän eka oma auto on super siistissä kuosissa oleva vuoden 2002 farkku Corolla.



Auton hankinta on tosiaan pyöriny meidän mielessä jo pidemmän aikaa. Ekan kerran jo viime kesänä kun oltiin kolme viikkoa pohjoisessa ja totuttu auton käyttöön. Meidän lähipiiristä kyllä löytyy kolmekin autoa, jota saa tarpeen tullen lainaksi. Lainaamiset on lähes aina järjestynytkin hyvin, just silloin kun ollaan tarvittu mutta palautus/kamojen roudaus rumbat on alkanu vähän nyppimään. Tai siis ei siinä muuta, mutta olishan se nyt helpompaa että autosta löytyis aina meille tärkeitä tavaroita, jota jokaisessa reissussa pitää olla mukana. Tää meidän kalastusharrastus valitettavasti vaan tarvitsee aina autoa. Kun sit tosissamme alettiin laskeskelemaan olisko oma auto mahdollinen, ei siitä ollut enää paluuta. Nyt meillä sit on ja fiilis on aika siisti!



Fiilikset synttäripäivälle oli siis aika hyvät. Itse vuosien täyttäminen ei tuntunu taaskaan oikein miltään. Tässä mä oon ihan yhtä teininä kun aina ennenkin. Ehkä vähän enemmällä itseluottamuksella varustettuna. Ainakin tuntuu että oon nyt tyytyväisempi tähän elämään kun koskaan aikaisemmin. Kaikki on hyvin, ilman mitään erityisiä juttuja. Just näin. Toki jotain aina vois muuttaa vähän, mutta todella tyytyväinen oon. Emmä ees tiiä liittyykö se ikään vai johonkin ihan muuhun. Lauantaina aijon juhlia synttäreitä vähän enemmän. Kivaa nähdä monia kavereita saman päivän aikana. Toivottavasti mahd moni jaksaa tulla paikalle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti