2.7.2015

Vielä on kesää jäljellä

Kesä on jo puolessa välissä, kääk! Miten se onkin menny niin nopeesti? Missä kaikki kesäiset kelit on? Ehkä siks kesän kulku on menny ohi kun ei oo tuntunu kovin kesäiseltä. Kaikesta tästä huolimatta mun mennyt kesä on ollu ihan paras. Mä en muista milloin olisin ollu näin hyvällä fiiliksellä. Viime kesästä sanoin samaa, mut musta tuntuu että tää kesä on ollu vielä siistimpi. Rusketusrajat vielä uupuu, mutta ei se oo fiilistä pilannu. Töissäkin on ollu helpompi olla kun ei oo hellettä. Nyt ne taitaa kuitenkin alkaa. Onneks enää 6 työvuoroa ja sitten koittaa kolmen viikon loma! Palkaton jälleen, mut ihan varmasti ansaittu. Eikä sen jälkeen tarvii palata kentälle heti.




Mikä tästä kesästä sitten on tehny niin hyvän? En mä oikeestaan osaa kauheesti eritellä. Olo on vaan ollu ihan paras. On ollu jotenkin vapaa fiilis. Mä oon saanu tehä juttuja mistä tykkään ja olla just sitä mikä tuntuu hyvältä. Ollaan Juuson kanssa reissattu, nautittu luonnosta, nähty kavereita ja myös meidän välillä on kaikki hyvin. Kalareissut on ollu kivoja yhessä, mut on myös tarpeeks omaa tilaa ja kaikki toimii ja on rentoo.




Mun on aina ollu vähä vaikee olla paikallaan. Tai siis tunnen eläväni kovempaa jos on aina jotain odotettavaa. Tykkään olla menossa. Pystyn tosin myös nauttimaan nykyisestä hetkestä, välillä on ihan ok vaan lösähtää sohvalle ja tai datailla monta tuntia putkeen. Se tekee ihan hyvää kun on ensin hypellyt paikasta toiseen. On hyvä löytää balanssi tälle. Kaikkien menojen keskellä mulle tärkeitä on myös arjen rutiinit. On salia, töitä... Kaikki nää jutut on ollu hyvässä balanssissa tänä kesänä. Muutama menneistä kesistä on ollu paljon rauhallisempia. Nyt kun kaikki meneminen tuntuu hyvältä, ei pidä estellä. Mä haluun elää täysii. Sit pitää elää täysii.




Kaikessä kesän temmellyksissä on melkein unohtunu että ens viikolla lähetään sinne Lappiin. Viime kesänä sen reissun odotus alkoi jo paljon aikaisemmin ja oli oikeestaan aika sietämätöntä. Oltiin molemmat Juuson kanssa niin täpinöissä että yöunetkin melkein jäi... :D Nyt olo on rauhallisempi, mut saattaa olla että pieni tressi iskee ens viikolla kun pitäis alkaa pakkaamaan. Meillä on suunniteltu kohteita vasta reissun ekalle viikolle, loppu on vielä ihan auki. Saa nähä mitä me oikein keksitään. Oikeestaan ihan hauskaa että suunnitelmat on vielä muokattavissa. Tästä saattaa tulla vähän sellainen extempore "seikkailu". Ihan parasta.

Mahtia kesää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti