17.2.2016

Veneitä, ruokaa & saunakemuja

Viikonlopun vapaapäivien kunniaksi päätin käväistä Venemessuilla. Seuraks sain faijan. Messuilla on mun mielestä aina kiva käydä. Vähän harmittaa kun jäi tän vuoden Matkamessut väliin. Messuissa on aina jotain kivaa tunnelmaa. Ollaan käyty faijan kans yhdessä messuilla ennenkin. Lapsena tuli käytyy Ski Expossa ja myöhemmin kerran Matkamessuilla. Monet messut tuntuu kuihtuvan vuosi vuodelta, mut paattimessut on aina isot. Purjeveneiden puoli oli kyllä pienempi kun edellisellä kerralla kun käytiin Juuson kanssa.

Tultiin messuille puoliltapäivin. Treffattiin myös Pasi ja myöhemmin muita näiden purjehduskavereita. Käytiin tutustumassa muutamaan paattiin. Vähän eri sarjaa kun se, millä kerran purjehdittiin Hankoon.






Messuilla mä odotin eniten Water Expon puolta. Siel oli paljon kaikkia vesiurheiluun liittyviä juttuja. Suppailua haluisin joskus kokeilla. Samoin sukelluskurssin suorittaminen on edelleen aika ykkösenä haavelistalla. Lisäks Uuden aallon puolelta löytyi paljon kalastusjuttuja. Ne ei tosin mua niin kiinnostanu, kun oli lähinnä uistinjuttuja. En mä niistä mitään ymmärrä. Kävin moikkaamassa paria tuttua kuitenkin ja pällistelemässä Rapalan altaan kaloja. Messuilla vierähti heittämällä useempi tunti.

Messukeskukselta jatkettiin keskustaan, jossa treffattiin mami. Mentiin yhessä Hietsun halliin. Siellä oli Musaa & Maistelua tapahtuma, joka järkätään joka la tän kevään ajan. Mun porukat oli käyny siellä jo aikaisemmin. Mulle koko homma oli ihan uus. Syötiin tapaksia ja jotain korealaista mättöä. Tunnelma hallissa oli ihana ja ruokakin ihan ok. Kiva tapahtuma, täytyy yrittää käydä ehkä toistekin!

Myöhemmin illalla porukat jatkoi matkaa takas kotihoodeille Lunaan kuuntelee Liivit Boysia. Mä soluttauduin mukaan Kalastuslehden saunailtaan... :D Mun piti alunperin nähdä paria siellä olevaa kaveria, kun ne saunariennoistaan kerkee mut löysinkin sit itteni keskeltä koko kalamiesten porukkaa. Muutamia tuttuja naamoja, mut myös uusia tuttavuuksia. Myöhemmin mentiin vielä osan porukan kanssa William Koohon. Sitten yödösällä oman kalamiehen viekkuun nukkumaan. Oli hauska ilta ja koko päivä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti